چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخباراسکار 2021 با ۲ ماه تاخیر برگزار خواهد شد

اسکار 2021 با ۲ ماه تاخیر برگزار خواهد شد

اخبار هنری : اواخر ماه اردیبهشت خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نود و سومین دوره از مراسم سالانه‌ی اسکار ممکن است با تأخیر برگزار شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراسم اسکار 2021 قرار است با دو ماه تأخیر برگزار شود. سرانجام آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک رسما اعلام کرد که مراسم سال ۲۰۲۱ با تاخیری ۲ ماهه برگزار خواهد شد که این موضوع باعث ایجاد تغییراتی در برنامه اسکار آینده نیز شده است. نود و سومین دوره از مراسم سالانه‌ی اسکار قرار بود در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۱ اسفند ۱۳۹۹) برگزار شود، اما با تاخیری دو ماهه اکنون برای ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. باتوجه‌به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که در تولید فیلم‌ها به‌وجود آمده است، حال فیلم‌هایی که از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۸) تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۰ اسفند ۱۳۹۹) روی پرده‌های سینما خواهند رفت، واجد شرایط حضور در مراسم در مراسم اسکار ۲۰۲۱ خواهند بود.

مهلت ارسال آثار برای بخش‌های اصلی که شامل انیمیشن سینمایی، مستند، مستند کوتاه، انیمیشن کوتاه، فیلم کوتاه و فیلم بین‌المللی می‌شود، تا ۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ آذر ۱۳۹۹) تمدید شده است و مهلت ارسال آثار برای دسته‌بندی عمومی که شامل بهترین فیلم، بهترین موسیقی متن و بهترین آهنگ اورجینال می‌شود، نیز تا تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) خواهد بود. رای‌گیری اولیه از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۱ (۱۳ بهمن ۱۳۹۹) آغاز و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت.

فهرست کوتاه اسکار نیز در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱ (۲۱ بهمن ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد و رای‌گیری برای نامزدهای نهایی از ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) آغاز و تا تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۱ (۲۰ اسفند ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت. فهرست نهایی اسکار ۲۰۲۱ نیز قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۱ (۲۵ اسفند ۱۳۹۹) اعلام شود و رای‌گیری نهایی از تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ (۲۶ فروردین ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ (۳۱ فروردین ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

همچنین بازگشایی موزه اسکار که قرار بود اواخر امسال انجام شود، تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد و اکنون موزه آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) بازگشایی شود. علاوه‌بر این، شبکه ABC و برگزار کنندگان اسکار ۲۰۲۱ در مورد پخش تلویزیونی و همچنین مراسم پیش از آن و مراسم اصلی تصمیم‌گیری نکرده و در آینده در این رابطه تصمیم خواهند گرفت و به اعلام عموم خواهند رساند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط