جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبار ویژهاصغر فرهادی فیلم تازه‌اش را در شیراز کلید می‌زند

اصغر فرهادی فیلم تازه‌اش را در شیراز کلید می‌زند

اخبار هنری: این کارگردان ظاهراً قصد دارد فیلم تازه خود را در ایران بسازد. فیلمی که طبق شنیده‌ها در لوکیشنهای شهر شیراز کلید خواهد خورد. فرهادی سال گذشته در بخشی از گفت وگو با خبرنگار لاناسیون چنین وعده‌ای داده بود: «آنچه می دانم این است که به احتمال زیاد فیلم بعدی‌ام را در ایران مقابل دوربین خواهد رفت، برای من بسیار مهم و بهتر بگویم حیاتی است که نه تنها در ایران فیلم بسازم بلکه آن‌ها را در ایران به نمایش بگذارم».

فرهادی طی ماه‌های گذشته مشغول نگارش فیلمنامه جدیدش بوده و همچنین سناریوی سه فیلم کوتاه را نیز برای سینماگران خارجی نوشته است.

فانتزی «داشتم میرفتم» ساخته فران بروکس، کمدی «نه خیلی زیاد و نه کم» ساخته لوسیا ازکر و درام «تنهایی» ساخته دیوید کوردون سه فیلم کوتاهی هستند که فیلمنامه آنها را فرهادی نوشته است. از این بین دو فیلم اول در اسپانیا اکران شده اند و فیلم سوم هنوز به نمایش درنیامده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط