پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارانتخاب نویسنده Rick and Morty به عنوان سرپرست نویسندگان سریال She-Hulk مارول

انتخاب نویسنده Rick and Morty به عنوان سرپرست نویسندگان سریال She-Hulk مارول

اخبار هنری : در حالی که تا چند روز آینده از سرویس استریم دیزنی پلاس رونمایی خواهد شد، این شبکه در پشت صحنه در حال توسعه محتواهای جدیدی است. کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول در مراسم D23 اعلام کرد سریال لایو اکشن She-Hulk «شی هالک» ساخته خواهد شد، اما جزئیاتی درباره آن افشا نکرد. حالا جسیکا گائو (Jessica Gao) برای توسعه و سرپرستی نویسندگان سریال انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گائو نویسنده برنده امی است که آثار او شامل Rick and Morty «ریک و مورتی» و Silicon Valley «سیلیکون ولی» هستند. او بیشتر برای نوشتن اپیزود کلاسیک Pickle Rick «ریک خیارشور» در سریال محبوب Rick and Morty شناخته می‌شود. او به تازگی تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی پایلوت سریال کمدی Lazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول تنبل» را برعهده داشته، اما حالا قرار است سریال She-Hulk محصول مارول را پایه‌گذاری کند.

اگرچه فایگی جزئیاتی از داستان یا بازیگران سریال منتشر نکرده، اما گفته در این سریال مشخص می‌شود بروس بنر تنها هالک در دنیای سینمایی مارول نیست. در کامیک‌ها جسیکا والترز دخترعموی بروس بنر پس از انتقال خون قدرت‌های هالک را به دست می‌آورد.

انتخاب گائو به عنوان سرپرست نویسندگان این سریال تصمیم خوبی بوده و نشان می‌دهد اعضای مارول طرفدار Rick and Morty هستند. آن‌ها قبلا هم مایکل والدرون (Michael Waldron) یکی از نویسندگان این سریال را به عنوان شورانر سریال Loki «لوکی» انتخاب کرده بودند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط