چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهگالریاولین تصاویر رسمی از فیلم Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود

اولین تصاویر رسمی از فیلم Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخبار هنری : اولین تصاویر رسمی از فیلم Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و با بازی پاول والتر هاوسر (Paul Walter Hauser) و سم راکول (Sam Rockwell) منتشر شد!

این فیلم نگاهی می‌اندازد بر داستان ریچارد جوئل محافظ امنیتی که زندگی‌اش بعد از گزارش رسانه‌ها مبنی‌بر مضنون بودن وی در بمب‌گذاری المپیک 1996 آتلانتا دگرگون شد.

ایستوود فیلم Richard Jewell را از فیلمنامه ای از لئوناردو دیکاپریو (Leonardo Di Caprio) کارگردانی کرده است. در این فیلم بازیگران دیگری همچون جان هم (Jon Hamm) و اولیویا وایلد (Olivia Wilde) به ایفای نقش پرداخته اند!

تاریخ اکران: 22 آذر

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط