جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارادگار رایت اولین تصویر از فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night...

ادگار رایت اولین تصویر از فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night In Soho) را به اشتراک گذاشت

اخبار هنری: ادگار رایت (Edgar Wright)، نویسنده و کارگردان، روز جمعه در توییتر خود تصویری از فیلم ترسناک-دلهره‌آور مورد انتظار خود با نام Last Night in Soho را منتشر کرد.

در این فیلم ستارگانی همچون آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، توماسین هارکورت مک‌کنزی (Thomasin Harcourt McKenzie) و نامزد جایزه‌ امی مت اسمیت (Matt Smith) نقش‌آفرینی می‌کنند.

جزئیات فیلم به طور کامل مشخص نیست اما رایت می‌گوید که این فیلم اثری ترسناک-دلهره‌آور روانشناسانه است که رگه‌هایی از آثار Don’t Look Now و Repulsion ساخته‌ی Roman Polanski را در خود دارد. رایت به همراه کریستی ویلسون-کرنز (Krysty Wilson-Cairns) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته‌اند. این اثر در منطقه‌ی سوهو واقع در لندن تولید خواهد شد.

رایت درباره‌ی فیلم به Empire گفت:

متوجه شدم که تا به حال فیلمی درباره‌ی مرکز لندن مخصوصاً سوهو نساختم؛ جایی که بیشترین زمان را در ۲۵ سال گذشته در آن سپری کردم. با Hot Fuzz و Shaun Of The Dead درباره‌ی جایی که صرفاً به طور فیزیکی زندگی می‌کنید، فیلم می‌سازید. این فیلم در مورد لندنی است که واقعاً در آن زندگی کردم.

نیرا پارک (Nira Park)، تیم بوان (Tim Bevan)، اریک فلنر (Eric Fellner) و رایت تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. Focus Features و Film4 سرمایه‌گذاران اثر خواهند بود. Focus Features و Universal Pictures به صورت بین‌المللی فیلم را توزیع و اکران خواهند کرد.

The Last Night In Soho در ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط