شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباراکران فیلم Morbius و Uncharted عقب افتاد؛ Venom 2 هنوز طبق برنامه...

اکران فیلم Morbius و Uncharted عقب افتاد؛ Venom 2 هنوز طبق برنامه اکران می‌شود

اخبار هنری : شرکت سونی پیکچرز از عقب افتادن اکران چندین فیلم خود تا سال ۲۰۲۱ از جمله فیلم Morbius و Uncharted خبر داد. فیلم Venom 2 نیز همچنان امسال اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شیوع ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران بسیاری از فیلم‌های شرکت سونی پیکچرز تا سال ۲۰۲۱ شده است. به‌نظر می‌رسد که سونی امیدی ندارد تا به این زودی ویروس کرونا متوقف شود و به همین منظور از عقب افتادن چندین فیلم بزرگ خود از جمله فیلم Morbius (موربیوس)، فیلم Uncharted (آنچارتد) و فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف) که قرار بود در تابستان امسال اکران شود، خبر داد، اما منابع نزدیک به IGN تایید کردند که فیلم Venom 2 (ونوم 2) همچنان قرار است در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) و همچنین فیلم Monster Hunter (مانستر هانتر) قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اکران شوند.

سونی در ابتدا تایید کرد که فیلمبرداری فیلم Uncharted تنها چند روز قبل از شروع شدن آن، متوقف شده بود، حال این فیلم به‌جای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹)، اکنون قرار است در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) به‌روی پرده‌های سینما برود که پیش از این قرار بود یک فیلم مارولی دیگر منتشر شود که اکنون از جدول اکران فیلم‌های سونی حذف شده است. همچنین فیلم Morbius که پیش از این برای اکران در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود. علاوه‌بر این دو فیلم، فیلم Ghostbusters: Afterlife، دیگر فیلم تابستانی سونی بود که قرار بود در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود و اکنون قرار است به‌جای آنچارتد در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.

همچنین فیلم Greyhound (گری‌هوند) از جدول اکران فیلم‌های آینده سونی حذف شد و تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است. فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) که پیش از این اکران آن به‌خاطر شیوع کرونا تا تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده بود، بار دیگر اکران آن با تاخیر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود که در این تاریخ فیلم Fatherhood قرار بود به‌روی پرده‌های سینما برود و اکنون اکران این فیلم نیز تا تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) جلو افتاده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط