پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبار ویژهبازار مجازی جشنواره کن آغاز می شود

بازار مجازی جشنواره کن آغاز می شود

اخبار هنری : اولین دوره بازار مجازی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کن (Marche du Film) از فردا ۲ تیر ۱۳۹۹ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۰) آغاز می‌شود و به‌مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

این اولین دوره‌ای است که بازار فیلم کن به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، به شکل مجازی و با حضور مجازی حدود بیش از ۵۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، سینمای ایران در این دوره حضور پررنگی را تجربه می‌کند و در «چتر سینمای ایران» در کنار بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جشنواره جهانی فیلم فجر، هفت مؤسسه و شرکت پخش شامل هنر و تجربه، الی ایمیج، هنر هفتم، پرشیا فیلم، اِی آی فیلم پرو، خانه فیلم و ایری ایماژ در این دوره از بازار مجازی فیلم کن به فعالیت خواهند پرداخت.

هدف از حضور نهادها و شرکت‌های ایرانی عرضه و پخش بین‌المللی فیلم‌های ایرانی به منظور تجاری و فرهنگی، برقراری ارتباط با جشنواره‌های مهم فیلم جهت همکاری‌های مشترک، اقدام برای تعریف پروژه‌های تولید مشترک، گسترش همکاری‌های بین‌جشنواره‌ای و… است.

اولین دوره بازار مجازی فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کن، ۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۶ ژوئن ۲۰۲۰) به پایان خواهد رسید.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط