پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهسردبیربا چه زبانی باید گفت مشکل سینمای ایران کمبود سالن نیست؟!

با چه زبانی باید گفت مشکل سینمای ایران کمبود سالن نیست؟!

اخبار هنری : رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی: افزایش ناوگان نمایشی و توسعه بازار سینمای ایران از اولویت‌های مهم سازمان سینمایی است.

ملانصرالدین:با چه زبانی باید گفت و با چه قدرتی باید فریاد زد که مشکل سینمای ایران کمبود سالن نیست؟!چرا مدیران مسند نشین با سینما ناآشنا نمی خواهند پی به مشکلات اصلی برده و فقط به یک جهت نگاه می کنند؟اصلا فکر نکرده و نمی کنند چرا برخی در بخش خصوصی برای گرفتن امکانات و تسهیلات، خود را به آب و آتش می زنند؟!یا می دانند و دم نمی زنند؟!
مدیران گرامی و کاربلد،کمی اندیشه کنید و در آینه تدبیر بنگرید.وقتی فیلمی وجود نداشته باشد و سینماگری نباشد که جلو یا پشت دوربین برود،سالن سینما به چه دردی می خورد؟
اکثر آنانی که به دنبال کسب تسهیلات برای ساخت سینما هستند،اصلا عشق و علاقه ای به سینما ندارند.دنبال گرفتن امکانات هستند.آنان به خوبی می دانند با این اوضاع آشفته اقتصادی،چندی بعد این سالن ها قیمت چندبرابری پیدا کرده و سود عظیمی به جیب شان سرازیر می کند، بدون اینکه برای سینما کاری کرده یا قدمی برداشته باشند!
آنان می دانند که چندی دیگر به خاطر نبود فیلم خوب و تماشاگر،این سالن ها تبدیل به پاساژ و مراکز درآمدزای دیگر خواهند شد،به همین خاطر برای سینماسازی سینه چاک می کنند و گریبان می درند!
باید تحقیق کرد تا مشخص شود کدام مدیری از ساخت سینما نفع می برد که این چنین بر این کار پافشاری کرده و می کنند!

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط