پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخباربرادران وارنر از سینماهای اروپا می‌خواهد برای اکران تنت نولان در ماه...

برادران وارنر از سینماهای اروپا می‌خواهد برای اکران تنت نولان در ماه آگوست آماده باشند

اخبار هنری : اخبار سینما و تلویزیون جدید اثبات می‌کنند که در ادامه‌ی گزارش‌های قبلی، شرکت برادران وارنر هر روز به قطعی کردن تصمیم خود برای کلید زدن اکران «تنت» به شکلی تاخیرناپذیر در سینماهای بازشده‌ی آسیا و اروپا نزدیک‌تر می‌شود.

مخاطب‌ها طی روزهای اخیر مطلع شده‌اند که برادران وارنر به نهایی کردن برنامه‌های اکران بین‌المللی «تنت» نزدیک می‌شود و حتی آخرین تریلر آن با مدت‌زمان ۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه و تدوین شخص کریستوفر نولان را هم تحویل سینماها داده است. اهالی دنیای هنر هفتم هم به‌شدت از این اخبار استقبال کرده‌اند و زنجیره‌های سینمایی ای‌ام‌سی، ریگال و سینمارک هم می‌گویند چنین تصمیمی را از یاد نمی‌برند. زیرا اکران پرریسک چنین فیلمی حکم بزرگ‌ترین حمایت ممکن از آن‌ها در این شرایط مالی سخت را دارد. این وسط حتی رسانه‌ها می‌گویند استودیوهای مختلف نیز بدون شک با بررسی نتایج تمام گام‌های برداشته‌شده توسط Tenet، برنامه‌های خود برای ماه‌های آتی را قطعی خواهند کرد.

اکنون دیگر فقط همه منتظر تایید این گزارش‌ها از سوی خود برادران وارنر هستند. اما حالا احتمال واقعی شدن آن‌ها به مراتب بیشتر از قبل به نظر می‌رسد. زیرا چندین و چند سالن سینما در بریتانیا، فرانسه و اسپانیا به ورایتی گزارش داده‌اند که در حال آماده‌سازی خود برای اکران «تنت» از ۲۶ و ۲۸ آگوست/اوت سال ۲۰۲۰ میلادی هستند؛ کمتر از یک ماه دیگر. در حقیقت برادران وارنر به سالن‌های سینما گفته است که فیلم را برای آن‌ها خواهد فرستاد و باید مهیای اکران گسترده‌ی چنین اثری باشند.

در ایرلند ماجرا از این هم فراتر رفت و همه‌ی سالن‌های سینما به مدت چند ساعت مشغول پیش‌فروش بلیط‌های اکران فیلم Tenet برای تاریخ ۲۶ آگست/اوت بودند. این فیلم جان دیوید واشینگتن، الیزابت دبیکی، کنت برانا و رابرت پتینسون را به‌عنوان بازیگرهای اصلی دارد.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط