پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخباربزرگترین ناکامان اسکار ۲۰۲۰

بزرگترین ناکامان اسکار ۲۰۲۰

اخبار هنری : اسکار ۲۰۲۰ متعلق به «انگل» بود. بیشتر فیلمهای مطرح سال، در غوغایی که «انگل» به پا کرده بود، به چشم نیامدند. «روزی روزگاری در هالیوود» دو جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به خانه برد. در این میان کوئنتین تارانتینو رقابت برای دریافت اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال را به بونگ جون هو واگذار کرد.

«جوکر» که نامزد ۱۱ جایزه بود، به دو جایزه قناعت کرد که آن‌ هم مشخص بود. انگار اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین فینیکس کنار گذاشته بودند.

در این میان نام «ایرلندی» که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری نتفلیکس ساخته شده است، با بازیگران بزرگش اصلا به میان نیامد. البته بونگ جون هو هنگام دریافت جایزه کارگردانی روی صحنه به «مارتین اسکورسیزی بزرگ» ادای احترام کرد.

اما می‌توان بازنده بزرگ را «۱۹۱۷» نامید که با بردن اکثر جوایز معتبر سینمایی از گلدن گلوب و بفتا بگیر تا جایزه انجمن تهیه‌کنندگان سینمای آمریکا شانس اصلی دریافت اسکار بهترین فیلم شناخته می‌شد اما این فیلم هم مغلوب «انگل» شد. هر چند که جوایزی مثل بهترین فیلمبرداری را به خانه برد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط