جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتصویر جدید فیلم Red Notice عتیقه ارزشمند را نمایش می‌دهد

تصویر جدید فیلم Red Notice عتیقه ارزشمند را نمایش می‌دهد

اخبار هنری : فیلم Red Notice قرار است اثری اکشن، پرخرج و دارای بازیگرهای معروف باشد که به‌صورت اختصاصی از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

راوسون مارشال تربر کارگردانی با کارنامه‌ی درخشان نیست. ولی هزینه‌ی ساخت قابل‌توجه و معروفیت و محبوبیت اعضای گروه بازیگری فیلم Red Notice، این ساخته‌ی مارشال تربر را تبدیل به اثری مورد انتظار برای برخی از بینندگان کرده است. پیش از این ما فقط می‌دانستیم که فیلم در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ میلادی به‌صورت اختصاصی از نتفلیکس پخش می‌شود. همچنین هر هفته بازیگران بیشتری اعلام می‌کردند که فیلم‌برداری سکانس‌های آن‌ها در فیلم Red Notice به پایان رسیده است. زیرا ویروس کرونا/کووید 19 بارها پروسه‌ی ساخت و تکمیل فیلم‌برداری این اثر نتفلیکس را به تعویق انداخت و همه می‌خواهند هرگونه که می‌شود، زودتر فیلم‌برداری آن را به اتمام برسانند.

پیش‌تر شنیده بودیم که در داستان فیلم اکشن و کمدی Red Notice همه به‌دنبال یک شی باستانی با ارزش می‌گردند. حالا دواین جانسون که در این فیلم تریلر نقش یک یک مامور پلیس بین‌الملل را بازی می‌کند، تصویری از پشت صحنه‌ی ساخت اثر منتشر کرد که عتیقه‌ی مورد بحث را نشان می‌دهد. رایان رینولدز در این فیلم نقش برترین کمان‌دار جهان و همکار دواین را بازی می‌کند. هر دو آن‌ها نیز به‌دنبال جلوگیری از به سرقت رفتن این عتیقه هستند؛ عتیقه‌ای که قدرتمندترین دزد آثار هنری در جهان با نقش‌آفرینی گل گدوت مشغول تلاش برای کسب آن است. البته داستان در یک لوکیشن مشخص روایت نمی‌شود و فیلم از مناطق گرمسیری تا شهرهای جنگ‌زده را در خود جا می‌دهد.

ظاهرا تخم مرغ طلایی بزرگ حاضر در تصویر، در اصل به کلئوپاترا تعلق داشته است. ماجرا هم وقتی برای طرفداران گل گدوت جذاب‌تر شد که به یاد آوردند خود او قرار است به‌زودی در نقش کلئوپاترا به نقش‌آفرینی بپردازد. رایان رینولدز و چند نفر دیگر به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری سکانس‌های خود در فیلم را اعلام کرده‌اند. انتظار می‌رود که به‌صورت کلی پروسه‌ی فیلم‌برداری Red Notice تا چند هفته‌ی دیگر به اتمام برسد.

محمدحسین جعفریان

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط