جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتهیه کننده سریال The Three-Body Problem شبکه نتفلیکس به قتل رسید

تهیه کننده سریال The Three-Body Problem شبکه نتفلیکس به قتل رسید

اخبار هنری : 

لین چی، تهیه‌کننده سریال The Three-Body Problem شبکه نتفلیکس و مدیرعامل Yoozoo که مدتی پیش مسموم شده بود، در بیمارستان درگذشت.

لین چی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل یوزو (Yoozoo) و یکی از تهیه‌کنندگان سریال The Three-Body Problem شبکه نتفلیکس، در سن ۳۹ سالگی به قتل رسیده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، پلیس شانگهای اعلام کرد که لین پس از مسموم شدن در بیمارستان دار فانی را وداع گفته است. تحقیقات در مورد قتل این تهیه‌کننده و رئیس شرکت سرگرمی ادامه دارد، اما گفته می‌شود که او توسط یکی از همکارانش به قتل رسیده که هویت وی فاش نشده است. لین در روز ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) و پس از خوردن یک چایی حاوی سم، مسموم و به بیمارستان منتقل شد، اما او در روز کریسمس درگذشت.

پلیس شهر شانگهای در بیانیه خود اعلام کرده که لین یک روز پس از مسموم شدن و در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) در بیمارستان بستری شده که پس از آزمایش‌ها مشخص شد او مسموم شده است. اگرچه هنوز اطلاعاتی از هویت فرد دستگیر شده در دسترس نیست، اما در بیانیه پلیس یک فرد با نام خانوادگی سوو دیده می‌شود که از همکاران لین بوده است و احتمالا شخصی بوده که او را مسموم کرده است. لین در سال ۲۰۰۹ شرکت Yoozoo Group را تأسیس کرد و به‌عنوان تهیه‌کننده قرار بود در سریال The Three-Body Problem با نتفلیکس همکاری کند که این سریال قرار بود توسط دی.بی وایس و دیوید بنیاف، سازندگان سریال Game of Thrones تولید و منتشر شود.

این سریال علمی تخیلی اقتباسی از یک رمان سه‌گانه چینی و بسیار محبوب به همین نام اثر لیو سیکسین است که نتفلیکس حق تولید و پخش آن را سال گذشته خریداری کرد. سریال The Three-Body Problem درواقع اولین سریالی است که وایس و بنیاف پس از پایان تولید و پخش سریال Game of Thrones، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته‌اند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که مرگ لین چه تاثیری را روی این پروژه خواهد گذاشت.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط