سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارحواشی جالب مراسم اسکار به روایت اعداد

حواشی جالب مراسم اسکار به روایت اعداد

اخبار هنری : نود و دومین دوره اسکار که یکشنبه شب ۲۱ بهمن‌ماه با معرفی برندگان برگزار خواهد شد، شامل اعداد و ارقام جالبی است که گویای زوایای پنهان این جشن قدیمی و با سابقه هستند.

امسال مراسم اسکار در ۲۲۵ کشور و ناحیه جغرافیایی از طریق تلویزیون پخش خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود همانند سال گذشته حدود ۲۷ میلیون نفر در سراسر جهان آن را به شکل زنده تماشا کنند.

هر تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای در خلال برگزاری مراسم از تلویزیون، دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار هزینه دارد. درسالهای گذشته درآمد شبکه ABC آمریکا از پوشش تلویزیونی مراسم به حدود ۱۳۰میلیون دلار رسیده است.

فرش قرمز اصلی اسکار ۱۵۲ متر طول دارد که ۱۸ کارگر در مدت زمان ۹۰۰ ساعت آن را نصب می‌کنند. فرش قرمز اولین‌بار در سال ۱۹۶۱ دراسکار به کار گرفته شد.

گران‌ترین لباس تاریخ مهمانی اسکار متعلق به «کیت بلانشت» در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۱۸ میلیون دلار است. هزینه لباس و آرایش ستاره‌های زن شرکت‌کننده در این مراسم به طور متوسط به ۱۰میلیون دلار می‌رسد

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط