جمعه, آوریل 19, 2024
خانهگفتگورامین جوادی: انتظار نداشتم موسیقی “بازی تاج و تخت” تا این حد...

رامین جوادی: انتظار نداشتم موسیقی “بازی تاج و تخت” تا این حد مورد توجه واقع شود

اخبار هنری : رامین جوادی، آهنگساز ایرانی “بازی تاج و تخت” می گوید اصلاً انتظار نداشته موسیقی این سریال تا این حد مورد توجه واقع شود.

رامین جوادی موسیقی متن سریال «بازی تاج و تخت» را از همان آغاز فصل یک ساخته است. موسیقی ای شنیدنی و تکاندهنده شامل نواهایی حماسی و البته قطعه معروف آغازین این سریال، همراه لحظات به یاد ماندنی از آثار این هنرمند هستند.

او در مصاحبه ای با زین لو در برنامه «بیتس یک» در اپل میوزیک درباره تجربه‌اش با این سریال و کنسرت های زنده «بازی تاج و تخت» که در ۲۰ شهر برگزار خواهند شد گفت: «هنوز باورم نمی‌شود. احساس می کنم کار من در ساخت موسیقی این سریال تمام نشده است. نمی‌توانم رهایش کنم. هیچوقت انتظار نداشتم که به این اندازه موفق شود»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط