جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارساخت «نفس‌‌گیر» ویژه‌‌ی کرونا

ساخت «نفس‌‌گیر» ویژه‌‌ی کرونا

اخبار هنری : مستند «نفس‌‌گیر» به کارگردانی علی کرمی، ویژه‌‌ی مبارزه با کرونا تولید شد.
به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، علی کریمی کارگردان مستند «نفس‌‌گیر» با محوریت کرونا درباره تولید این فیلم گفت: حاشیه‌پردازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۱۹ در برابر ژاپن، شروع فروپاشی نظم تیمی بود که نهایتا منجر به شکست سنگین و حذف از این مسابقات شد؛ برای بسیاری از تحلیل‌گران اجتماعی، این اتفاق نمودی از رها کردن متن و اصل واقعه و پرداختن به حواشی غیرضروری رخدادهای اجتماعی جامعه ایران بود.
این مستندساز افزود: فیلم «نفس‌گیر» با دستمایه قرار دادن بازی تیم ملی ایران در برابر ژاپن و روایت روزهای مبارزه با بیماری کرونا تلاش می‌کند به مخاطب هشدار بدهد که این بار با دوری از حاشیه‌ها و شایعات و حفظ مسئولیت‌‌پذیری اجتماعی، جامعه را در این میدان رقابت از شکست و آسیب‌های جبران‌ناپذیر آن دور کند.
نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر «نفس‌گیر» علی کرمی است. سهیل عظیمی مشاور پزشکی و محمدرضا شکری هم مدیر تولید این پروژه مستند هستند که در بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان بوعلی و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری فیلمبرداری شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط