جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارسانسور؛ کلیدواژه‌‌ای عجین با سریال «پایتخت»

سانسور؛ کلیدواژه‌‌ای عجین با سریال «پایتخت»

اخبار هنری : مثل این‌‌که فصل ششم سریال «پایتخت» هم درگیر سانسور شده است.
سید امیر سیدزاده بازیگر نقش مالکی، نماینده‌‌ی مجلس، پس از پخش قسمت چهارم این فصل از سریال، در یک استوری در صفحه‌‌ی اینستاگرامش نوشته است: «امان از دست سانسور».
این اتفاق درحالی رخ می‌‌دهد که به نظر می‌‌رسد این فصل از سریال «پایتخت» به دلیل حضور یک نماینده‌‌ی مجلس و شغل نقی، شوخی‌‌های سیاسی‌‌اش بیش‌‌تر شده است.
پیش از این هم سریال «پایتخت» در فصول گذشته‌‌اش درگیر سانسور شده بود. نمونه‌‌ی آن را می‌‌توان در فصل سوم سریال در قسمتی که فامیل‌‌ها در خانه جمع شده‌‌اند تا نقیِ کشتی‌‌گیر را تشویق کنند، دید یا سانسوری که در فصل پنجم این سریال، اتفاق افتاد. نقی خوابی تایتانیک‌‌وار می‌‌بیند که به‌‌طور کلی از سریال سانسور شده است. در همان فصل پنجم صحنه‌‌ی رقص اعضای خانواده برای ختنه‌‌سوران بهروز، در بازپخش سریال سانسور شد و حاشیه آفرید.
مثل این‌‌که واژه‌‌ی سانسور، با فصول مختلف سریال «پایتخت» عجین شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط