جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارسینمای جهانسریال Pennyworth برای فصل دوم تمدید شد

سریال Pennyworth برای فصل دوم تمدید شد

اخبار هنری: سرانجام شبکه اپیکس از تمدید سریال Pennyworth برای فصل دوم خبر داد و اطلاعاتی از زمان شروع ساخت و انتشار آن نیز منتشر کرد.

ماه گذشته بود که آخرین قسمت از فصل اول سریال Pennyworth (پنی ورث) از شبکه اپیکس (Epix) به‌روی آنتن رفت، اما از آن زمان و باتوجه‌به پایان سریال، بسیاری از طرفداران در انتظار خبر تمدید سریال برای فصل دوم بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال فرعی از مجموعه دی سی (DC) برای فصل دوم نیز تمدید شده است. طبق خبری که TVLine منتشر کرده، شبکه اپیکس از تمدید سریال Pennyworth برای فصل دوم خبر داده است که مانند فصل اول، فصل دوم سریال پنی‌ورث نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. مراحل تولید این سریال نیز برای شروع از ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن ۱۳۹۸) در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود پخش سریال در طول سال ۲۰۲۰ آغاز شود. مایکل رایت، رئیس شبکه اپیکس در بیانیه منتشر شده گفت:

سریال Pennyworth موفقیت بزرگی برای ما بوده که مورد توجه منتقدان و طرفداران نیز قرار گرفته است. این سریال پر ببینده‌ترین سریال اورجینال شبکه اپیکس تا به امروز بوده که بیش از دو برابر بیشتر از پر بیننده‌ترین برنامه ما، تماشا شده است. برونو هلر، دنی کنون و بخش تلویزیونی برادران وارنر یک سریال درخشان را به ما داده‌اند. نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا در یک فصل جالب و جذاب دیگر با این بازیگران و تیم خلاق همکاری کنیم.

سریال Pennyworth داستان دوره جوانی خدمتکار بروس وین یعنی آلفرد پنی‌ورث را روایت می‌کند که درواقع سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بوده است. در این دوره زمانی، وی یک شرکت امنیتی را تأسیس می‌کند و با یک جوان بسیار پولدار به نام توماس وین آشنا می‌شود و همکاری می‌کند. اتفاقات سریال در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد. برونو هلر در نقش تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه درکنار دنی کنون در نقش تهیه کننده، نویسنده فیلمنامه و کارگردان، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند. این دو نفر پیش از این در ساخت سریال Gotham (گاتهام) نیز نقش داشته‌اند.

جک بانون، بن الدریج، رایان فلچر، پالوما فیت، جیسون فلمینگ، اما پایتز، پالی واکر، جسیکا الربی، هینسلی لوید بنت، اما کورین، دوروسی اتکینسون، ایان پولستون دیویس، دنی وب، رامون تیکارام، آنا چنسلر و سارا الکساندر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Pennyworth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط