جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارشبکه نتفلیکس و نیکلودئون خبر از امضای یک قرارداد چند جانبه و...

شبکه نتفلیکس و نیکلودئون خبر از امضای یک قرارداد چند جانبه و بزرگ برای ساخت سریال و فیلم خبر داده‌اند.

اخبار هنری : این قرارداد شامل ساخت انیمیشن، فیلم و سریال اورجینال نیز میشود. نتفلیکس و نیکلودئون پیش از این در ساخت انیمیشن Invader Zim: Enter the Florpus و انیمیشن Rocko’s Modern Life: Static Cling با یکدیگر همکاری کرده بودند و همچنین آن‌ها قرار است برای ساخت سریال Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) نیز مشارکت داشته باشند.
نتفلیکس و نیکلودئون در حال همکاری برای ساخت انیمیشن بلند از سریال The Loud House (خانه لاود) و سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles هستند که قابل انتظار است به‌زودی شاهد انتشار این انیمیشن‌ها نیز باشیم.
همکاری نتفلیکس با شبکه مستقل نیکلودئون میتواند کمک زیادی به نتفلیکس کند که رقابت جذابی با دیزنی، آمازون و اچ بی او داشته باشد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط