پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبار«ضربه فنی» در شبکه‌‌ی امید

«ضربه فنی» در شبکه‌‌ی امید

اخبار هنری : فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی قرار است روز پنج‌‌شنبه 7 فروردین 99، از شبکه‌‌ی امید سیما پخش شود.
فیلم «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز پنج‌شنبه 7 فروردین ١٣٩٩ از شبکه امید سیما پخش می‌شود؛ این فیلم ویژه نوجوانان ساعت 17:45 دقیقه روز ٧ فروردین به نمایش گذاشته می‌شود و بازپخش آن نیز روی جمعه 8 فروردین ساعت 9 صبح از همین شبکه می‌باشد.
در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کانون و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در سال ١٣٩٧ تولید شد، بازیگرانی مانند نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.
داستان ضربه فنی درباره‌ محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود؛ در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.
این فیلم علاوه بر این‌که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت سه پروانه زرین، یک جایزه ویژه، یک تندیس و یک لوح قدردانی در بخش‌های مختلف شد، تاکنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی فیلم همچون جشنواره فیلم‌های کودکان چین، فیلم جیفونی ایتالیا و فیلم زلین چک نیز به نمایش در آمده است.
این اولین بار است که فیلم «ضربه فنی» در باکس پخش شبکه‌‌های سیما قرار می‌‌گیرد. شبکه‌‌های سیما امسال، اغلب فیلم‌‌های تکراری سینمای ایران را پخش می‌‌کنند و به استثنای چند فیلم جدید از سینمای ایران، دست سیما برای مخاطبانش تا حدودی رو شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط