چهارشنبه, آوریل 17, 2024
خانهاخبارعنوان نهایی جیمز باند ۲۵ اعلام شد: No Time to Die

عنوان نهایی جیمز باند ۲۵ اعلام شد: No Time to Die

اخبار هنری : در حالی که در گذشته با عنوانهایی همچون Die Another Day, Tomorrow Never Dies, and Live و Let Die برای فرنچایز جیمزباند طرف بوده ایم ، قسمت ۲۵ از این فرنچایز نیز که تا به اینجا جیمز باند ۲۵ نامیده میشد نیز در با همین تم انتخاب شد…

از این پس جیمزباند ۲۵ را No Time to Die مینامیم و احتمالا اخرین حضور Daniel Craig در نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود و به تازگی نیز در خبرها داشتیم که رامی ملک (Rami Malek) نقش منفی (تروریستی) خواهد داشت و از بازگشت Christoph Waltz گفتیم و سایر بازیگران فیلم نیز Jeffrey Wright, Ralph Fiennes, Ben Whishaw, Rory Kinnear, Ana de Armas, Léa Seydoux, David Dencik و Billy Magnussen هستند.

کارگردانی فیلم با Cary Joji Fukunaga با فیلمنامه ای از Neal Purvis و Robert Wade میباشد و Scott Z. Burns و Phoebe Waller-Bridge نیز برای تکمیل فیلمنامه به فیلم پیوسته اند بعد از موفقیتی که با سریالهای Killing Eve و Fleabag داشتند.

فیلمبرداری جیمز باند ۲۵ با حوادثی در جامائیکا آغاز شد و به تازگی نیز با رفع جراحت دنیل کریگ از سر گرفته شد و با چندین تصویر و ویدیو از پشت صحنه فیلم نیز در آریامووی با ما همراه بودید. فیلم قرار است تا چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ اکران شود.

 

منبع : آریامووی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط