سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارفروش جهانی فیلم جوکر از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم جوکر از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد

اخبار هنری: فروش جهانی فیلم Joker سرانجام از مرز ۹۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد تا این فیلم به مرز فروش یک میلیارد دلار نزدیک شود.

از ماه گذشته فیلم Joker (جوکر) با افتتاحیه‌ای فراتر از انتظار کار خود را در گیشه آغاز کرد تا هم رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند و هم یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال (R) را به نام خود ثبت کند. مدتی پیش فیلم جوکر موفق شد تا با عبور از فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان تبدیل شود و همچنین فروش جهانی این فیلم نیز از مرز ۸۰۰ میلیون دلار نیز عبور کرد تا این فیلم به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم از دنیای دی سی (DC) به فروش یک میلیارد دلاری نزدیک‌تر می‌شود. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فروش جهانی فیلم Joker از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرده و حال فروش جهانی این فیلم به بیش از ۹۳۴ میلیون دلار رسیده که این فروش شامل فروش ۲۹۹.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۳۴.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

بدین ترتیب فروش جهانی فیلم جوکر از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروش ۸۷۳.۶ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم پس از فیلم Aquaman (آکوامن) با فروش ۱.۱۴ میلیارد دلار، فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) با فروش ۱.۰۸ میلیارد دلار و فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) با فروش ۱ میلیارد دلار، به چهارمین فروش تاریخ آثار اقتباس شده از کارهای DC تبدیل شود. طبق پیش‌بینی‌ها، فروش جهانی فیلم Joker احتمالا تا ۹۵۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت، اما شانس زیادی برای عبور از مرز فروش یک میلیارد دلاری را نیز دارد.

واکین فینیکس، رابرت دنیرو، برت کالن، زازی بیتز، فرانسیس کانروی، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج، دانته پریرا اولسون، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جوکر پیش از این برنده جایزه شیر طلایی ونیز نیز شده بود. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط