جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارفیلمبرداری فیلم The Matrix 4 احتمالاً از ماه جولای از سر گرفته...

فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 احتمالاً از ماه جولای از سر گرفته می‌شود

اخبار هنری : فیلم «ماتریکس ۴» یکی از آثاری بود که تولید آن تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت، اما حالا زمان تقریبی شروع فیلمبرداری آن مشخص شده است.

مدتی قبل تولید فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) که هنوز یک عنوان رسمی ندارد، مانند بسیاری از آثار سینمایی دیگر تحت تاثیر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا قرار گرفت و فیلمبرداری آن تا زمانی نامعلوم متوقف شد. این بدان معنا است که فیلمبرداری بخش‌هایی که قرار بود در برلین، پایتخت کشور آلمان انجام شود، به حالت تعلیق درآمد، اما حالا ظاهراً تیم تولید این دنباله‌ی مورد انتظار بر این باور است که به‌زودی می‌توان فیلمبرداری آن را از سر گرفت. براساس گزارش ورایتی، قرارداد بازیگران فیلم «ماتریکس ۴» به‌مدت ۸ هفته تمدید شده است که آن‌ها را دست کم تا تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۹ (۶ جولای ۲۰۲۰) در انتظار نگه می‌دارد و از قرار معلوم فیلمبرداری فیلم نیز در این حول‌وحوش دوباره آغاز می‌شود. البته هنوز تصمیم قطعی در این‌باره گرفته نشده است و تاریخ شروع دوباره‌ی فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 مشخص نیست، اما می‌توان اظهار امیدواری کرد که فیلمبرداری آن تقریباً از این تاریخ از سر گرفته شود.

کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت دوباره برای ایفای نقش‌های نمادین نئو، ترینیتی و نیوبی در فیلم The Matrix 4 باز خواهند گشت. پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، توبی انوومر، برایان جی اسمیت، الن هولمن و یحیی عبدالمتین دوم که براساس شایعات نقش مورفئوسِ جوان را بازی می‌کند، از بازیگران تازه‌ی فیلم هستند. احتمال بازگشت لمبرت ویلسون برای ایفای نقش مروینجین نیز وجود دارد و هوگو ویوینگ به‌خاطر تداخل برنامه‌هایش نمی‌تواند در نقش مامور اسمیت ظاهر شود. لانا واچوفسکی، کارگردان سه‌گانه‌ی اصلی مجموعه‌ی ماتریکس، سکان هدایت قسمت چهارم فیلم The Matrix را در دست دارد و در کنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. فیلم «ماتریکس ۴» برای اکران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ مِه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.

جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و Braveheart (شجاع‌دل)، فیلمبرداری این دنباله‌ی مورد انتظار را انجام خواهد داد. جزئیاتی از داستان قسمت چهارم فیلم «ماتریکس» در دست نیست و با‌توجه‌به پایان فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) نمی‌توان به‌سادگی درباره‌ی آن اظهار نظر کرد. فیلم The Matrix (ماتریکس) در سال ۱۹۹۹ و دو فیلم‌ The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و The Matrix Revolutions در سال ۲۰۰۳ روی پرده سینما رفتند و مجموعاً بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه فروش داشتند. پیش از این خبرهایی از بازگشایی سینماهای بریتانیا از ماه ژوئن در صورت ادامه‌ی کاهش تلفات ویروس کرونا و شروع دوباره‌ی فیلمبرداری آثاری نظیر سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) به‌دلیل بهبود وضعیت کشور نیوزیلند مخابره شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط