جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارفیلم کوتاه «پلاک 63» در فستیوالی در نیجریه

فیلم کوتاه «پلاک 63» در فستیوالی در نیجریه

اخبار هنری : فیلم کوتاه «پلاک 63» به کارگردانی نازنین سادات حسینی به بخش مسابقه‌‌ی جشنواره‌‌ی Realtime Film Festival در کشور نیجریه راه یافت.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجمین دوره جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی Realtime Film Festival در کشور نیجریه میزبان فیلم کوتاه «پلاک 63» ساخته‌‌ی نازنین سادات حسینی از ایران است.
این جشنواره قرار بود در تاریخ 7 تا 12 ژوئن برگزار شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ ۷ تا ۱۳ آپریل و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
در بیانیه این جشنواره آمده است: «در روزهایی که بسیاری از جشنواره‌ها به خاطر ویروس کرونا، برنامه‌های خود را تعطیل کرده‌اند، ما نیز به دلیل حمایت از هنرمندان و فیلم‌سازان با بهره‌گیری از تکنولوژی این جشنواره را برپا می‌کنیم».
چشم‌انداز این جشنواره ساختن یک جشنواره بین‌المللی فراگیر و قابل دسترسی از راه دور است و هدف آن حمایت از هنرمندان و فیلم‌سازان است و به تعبیر برگزارکنندگان آن «جایی که همه احساس برابری‌کنند» ذکر شده است.
فیلم کوتاه «پلاک ۶۳» روایتگر تنهایی سالمندان و همچنین تلنگری است برای افراد جامعه و نشانگر آلزایمری است که همه ما نسبت به افراد مسن اطراف خود داریم.
این فیلم پیش‌تر در بخش نیمه‌نهایی جشنواره لیسبون پرتقال و همچنین در بخش مسابقه جشنواره مهر مادر ایران پذیرفته شده بود و این دومین حضور بین‌المللی فیلم «پلاک ۶۳» به‌شمار می‌رود.
سایرعوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نازنین سادات حسینی، تهیه‌کننده: محمد کچوئی، تصویر، تدوین و تصحیح رنگ: محمد کچوئی، صدابردار: اسماعیل امینی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: راضیه طاهری، گریم: فاطمه محبی، مدیر تولید: رحمان هارونی، مجری طرح: انجمن سینمای جوانان خمینی‌شهر، عکاس: نسترن سادات حسینی، بازیگران: اکرم فتاحی، شهرزاد گلکارپور، بهناز محمدحسینی، ترجمه: سیدحمید حسینی، طراح پوستر: نازنین سادات حسینی.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط