جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارآیا قسمت دوم فیلم IT می تواند رکورد جدیدی در گیشه به...

آیا قسمت دوم فیلم IT می تواند رکورد جدیدی در گیشه به ثبت برساند؟

اخبار هنری: آخرین پایان هفته فصل تابستان در روز کارگر، گیشه با چیزی عجیب و غریب بسته شد. فیلم Angel Has Fallen با کسب ۱۱٫۷ میلیون دلار در صدر جدول قرار گرفت. این برای تعطیلات آخر هفته غیرقابل قبول و ناخوشایند است، اما این اتفاق برای هر استودیویی که نامش دیزنی نباشد ، بهترین حالت در پایان گیشه تابستان است. در آخر این هفته برادران وارنر با حرکت به سمت مراتع سبزتر (یا در این حالت قرمزتر) ، قسمت دوم فیلم IT که بسیار مورد انتظار است را منتشر می کند. حاشیه های اطراف فیلم بسیار گسترده است، و به نظر این دنباله ترسناک بهترین رقابت را در گیشه خواهد داشت ؛ اما سؤال این است که میزان فروش فیلم چقدر خواهد بود؟ و آیا ممکن است این فیلم رکورد خود را بشکند تا رکورد وحشتناک جدیدی را برای آثار ترسناک ثبت کند؟

بر اساس تخمین کارشناسان، قسمت دوم IT به کارگردانی اندی موشیتی که قرار است ادامه و پایانی بر قسمت اول که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، باشد احتمالا به لطف دلقک آدم خوارش پنی وایز گیشه را با رقمی چون ۸۵ میلیون دلار آغاز خواهد کرد. البته نظرات خوشبینانه تری نیز وجود دارد که فروش این آخر هفته فیلم را چیزی در محدوده ۱۲۰ میلیون دلار پیش بینی کرده اند. در هر صورت ، این یک پیروزی مالی بزرگ برای برادران وارنر و یک برد دیگر برای آثار ترسناک و پر پرستیژ استفن کینگ است، که احتمالاً همین الان قابل فروش ترین چیزی که در بازار، خارج از فیلم های ابرقهرمانی وجود دارد همین آثار است.

البته با این اوصاف به نظر رکورد قسمت اول فیلم IT با افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلاری و فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در سپتامبر ۲۰۱۷ به قوت خود باقی خواهد ماند. قسمت دوم IT چیزی حدود ۲۷ سال پس از اتفاقات قسمت پیش است و کلوپ بازندگان اینبار در دوران بزرگسالی باید با پنی وایز مقابله کنند. بازیگران جدید این فیلم شامل جیمز مک آوی، جسیکا چستین ، بیل هادر ، اشعیا مصطفی ، جی رایان ، جیمز رانسون و اندی بین هستند. فیلم اول با دریافت نقد های مثبت موفق شد بینندگان زیادی را به خود جذب کند، اما اینبار وضعیت کمی متفاوت است و نظرات متناقضی پیرامون فیلم منتشر شده است. خیلی از منتقدین به زمان سه ساعته فیلم و ریتم آن خورده گرفته اند. در هر صورت ، طرفداران فیلم ترسناک قصد دارند نتیجه نهایی این داستان را در آخر هفته ببینند. در این آخر هفته فیلم Angel Has Fallen پیش بینی شده بتواند چیزی حدود ۵ تا ۷ میلیون دلار دیگر بدست آورد ، در حالی که Good Boys نیز در بخش طنز گیشه احتمالا ۴ تا ۶ میلیون دلار دیگر بدست خواهد آورد. با این وجود پیش بینی می شود نمایش های قسمت دوم IT در سراسر جهان موفق باشد. رقم های استفاده شده در این گزارش توسط Box Office Mojo تهیه شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط