شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارضعیف‌ترین لیست بازیگران تاریخ سینمای مسعود کیمیایی در فیلم «خون شد»

ضعیف‌ترین لیست بازیگران تاریخ سینمای مسعود کیمیایی در فیلم «خون شد»

اخبار هنری : ضعیف‌ترین لیست بازیگران تاریخ سینمای مسعود کیمیایی در فیلم «خون شد»/ انتقاد یک رسانه از تهیه کنندگان «خون شد» بخاطر عدم توافق با بازیگران مدنظر مسعود کیمیایی برای فیلم تازه‌اش

جدیدترین فیلم سینمایی استاد مسعود کیمیایی به نام «خون شد»، در شرایطی فیلمبرداری خود را آغاز کرده که کستِ بازیگران این فیلم نسبت به تمام فیلم‌‌های مسعود کیمیایی -از دهه‌ی چهل تا به امروز- با اختلاف، ضعیف‌ترین کست ممکن است. بازیگرانی که ضمن احترام به آن‌ها و توانایی‌هاشان، اکثرا تلویزیونی هستند آن هم در شرایطی که فیلم‌های مسعود کیمیایی از ابتدا تا به امروز، همیشه با حضور بزرگان سینمای ایران ساخته شده.

لیست اولیه‌ی بازیگران این فیلم که توسط شخص مسعود کیمیایی تهیه شده بود، شامل تعدادی از بازیگران مطرح سینما بود، حال اما در کمال تعجب با لیستی کاملا متفاوت روبروییم.و باید دید چرا بازیگران مدنظر کیمیایی به این پروژه نپیوستند.شاید محمدصادق رنجکشان (به عنوان سرمایه‌گذار) و جواد نوروزبیگی (به عنوان تهیه‌کننده) بهتر از هرکس بتوانند به این سوالات پاسخ دهند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

3 نظرات

  1. مایه تآسف است
    بعد از نود و بوقی یه کارگردان ، میخواد از چهارتا بازیگر که شاید رانتی ندارند و شب نشینی و سفارشی در کار نبوده خواسته بهره ببره ، حتی اگر تحمیلی بوده باشد ، شما چطور اینقدر نگران شدید؟ آیا این یک نظر حرفه ای و البته اصولی است؟ که با این تیتر زدن بازیگر را تحقیر میکنید(ضعیف ترین لیست بازیگران) بعد دلجویی میکنید (ضمن احترام به آنها که اکثرا تلویزیونی هستند) که البته نوع دلجویی کمیک تر از نوع ارائه خبر است ، ایا این یعنی اخلاق حرفه ای؟ لابد مطرح از نظر شما بقول بازیگری که بگمانم خودتان گفته هایش را چاپ کرده بودید خانم کوچولو ها و اقا زاده بزرگا هستند که به انگشتان دودست هم نمیرسند؟؟؟ آیا این مطرح های شما برغم آنکه دائم فیلم بازی کرده اند (با هر ترفندی) و توسط مدیا و شبکه های مجازی (مطرح) شده اند واقعا بازیگری بلدند ، یا دنیای مجازی شما آنها را (بازیگر مطرح)کرده؟ مثلا م. ر .گ و ب.ب و ب.ر و س.ق و … بازیگرمطرحند چون فالوور زیاد خریدند؟ و جالب آنکه ، در متن خبر آنقدر نگران شدید که از سرمایه گذار و تهیه کننده هم خواسته اید جواب سؤالات شما و این ( فاجعه ) بدهند!!!! و پاسخگویتان باشند ، چرا پول مفت به نامهای ورم کرده برای(بازی) در فیلم کیمیایی ندادند.
    بعد مینویسید فلان خانم کارگردان از دستمزدهای نجومی گله مند است ، آیا امثال خود این خانم کارگردان و این اخبارهای دنیای مجازی ، نیست که دویست میلیون را کرده یک میلیارد و دویست میلیون ؟ آیا در همان زمان واقعا ارزش دویست هزار را هم داشتند که دویست میلیون میدادید؟ بیخودی نیست که طرف یابو ورش داشته با محافظ این طرف اونطرف میره . انصافآ وقتی ارزش های حقیقی جای خود را به بی ارزشهای واقعی میدهد ، بیشک بی ارزشها ، ارزشمند میشوند!!
    بامید آنکه آنقدر اخلاق کاری و حرفه ای هنوز مختصری مانده باشد که در برخورد با کسانیکه سالها بازیگری آموخته اند اما بدلیل نداشتن رابطه و نبود ضابطه ، نامشان هم نیست ،کمی منصفتر باشید.
    احتمالا اگر شما در ذیل خبر این متن را بدون تغییر آوردید، امید این باشد که سازندگان هم به شما در رابطه با این سونامی جوابگو باشند.

  2. تعجب آوره. واقعا بی انصافی تا چه حد !!! ایا مدنظرتون از بزرگان سینما همون بازیگران رانتی هستند؟ همون سوپر استارای بی استعداد . به نظر شما بازیگر بزرگ کیه؟؟حال به نظر شما سیامک صفری آیا یک بازیگر واقعی نیست ؟ ولی کمی گمنام . تیاتری هستند ؟ تلویزیونی هستند ؟ خوب چه اشکالی دارد ؟ حتما باید خیلی خیلی معروف باشند ؟ سینمایی باشند؟ چهر های زیبا باشند ؟ تو شبکه های اجتماعی کلی فالور داشته باشند؟ ای بابا همینه میگن سینمای سفارشی . استاد مسعود کیمیایی ، بزرگ سینمای ایران ، میداند چه کند . با هوش است . کار بلد است . او دنبال فیلم های پر فروش نیست دنبال خلق اثری تاثیر گذار و زیباست و بر خلاف اکثر کارگردان های امروز مخصوصا امروزی ها به جای مزخرف سازی به دنبال ارزش هاست. شک ندارم کارکردانی به بزرگی ایشان پدیدار نخواهد شد . به کارنامه اش نگاهی بیندازید تا دریابید. اما خوب مسلما بسیاری به دنبال تخریب ایشان بوده و هستند هر چند شاید از شاگردان این استاد نیز بوده اند . به امید زندگی طولانی و خلق اثرهای بیشتر از ایشان زیرا که تقریبا سینمای ما تبدیل به یک بیزینس کثیف و خلق فیلم های بی ارزش شده که بعضا در ابتدا پرفروش ولی اکثرا بعد از مدتی به دلیل بی محتوایی به جمع فیلم های زباله دانی تاریخ سینمای ایران میپیوندد.

  3. سلام استاد مسعود کیمیایی فیلم هاشون بسیار زیبا و پر محتوا دنبال فروش بالا هم نیستن و از بازیگر ای معمولی استفاده کردن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط