جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارلیست فیلم های سلمان خان برای سال 2021

لیست فیلم های سلمان خان برای سال 2021

1-رادهه : این فیلم نیاز به توضیح ندارد چون اگر کرونایی در کار نبود این فیلم در تاریخ عید فطر سال 2020 اکران می شد که با تاخیر یک سال باید شاهد اکران این فیلم در عید فطر سال 2021 باشیم.

2-آنتیم : پیشتر گفته می شد که سلمان در این فیلم که نقش اصلی را آیوش شارما ایفا خواهد کرد نقش کوتاه خواهد داشت ولی در تازه ترین اخبار شنیدیم که سلمان در نیمی از این فیلم حضور خواهد داشت که در نقش پلیس سیک ظاهر خواهد شد.

3-پاتان : بلاخره شاهرخ خان پس از دو سال دوری از سینما با فیلمی از کمپانی یاش راج فیلمز به سینما برمیگردد و آدیتیا چوپرا صاحب کمپانی یاش راج فیلمز قصد دارد به تقلید از هالیوود یا از شخصیت محبوب کمپانیش یعنی “تایگر” که سلمان خان ایفایش کرده در این فیلم در کنار شاهرخ خان برای چند سکانس استفاده کند.

4-لال سینگ چادها : رویاها به واقعیت تبدیل خواهد شد ؛ گویا بلاخره ما شاهد همکاری سه خان در یک فیلم خواهیم بود و در اخبار میشنویم که سلمان خان و شاهرخ خان در جدیدترین فیلم امیر خان به اسم “لال سینگ چادها” حضور کوتاه خواهند داشت.

تهیه خبر : شهره سلمانی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط