سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهگفتگوماریون کوتیار از سختیهای کار با برادران داردن سر فیلم دو روز،...

ماریون کوتیار از سختیهای کار با برادران داردن سر فیلم دو روز، یک شب می گوید :

اخبار هنری : واقعا کار سختیه وارد کردن این کلمات به انگلیسی توضیح دادن اونا ولی این یه کار فوق العاده تکنیکی هستش و چون هر صحنه (یک شات) یکبار گرفته میشه و شما نمیتونی که از نقطه شروع (اکشن) تا پایان (کات) توقف ایجاد کنی، همه چیز باید سرجای خودش باشه و همه چیز باید عالی باشه چون برداشت دیگه ای نداریم و این اجازه به شما داده نمیشه که اون سکانس رو به دو شات یا دو برداشت تقسیم کنی حتی اگر شروع عالی باشه و پایان نسبتا بدی داشته باشید. همه چیز باید عالی باشه.
من تا حالا هیچ وقت این مدلی کار نکرده بودم . مدل هایی که شبیه اینو قبلا دیده بودم و دوست داشتم که مثل پلان سکانس ها هستند و من واقعا متاسفم که معادل انگلیسی این کلمه رو نمیدونم اما در کل این فیلم برای من مثل یه چالش بود و در عین حال هم جذاب بود هم آموزنده و جالب شما باید تصورات و تخیلات زیادی داشته باشی و اونارو به نقشت برسونی و یا به اصطلاح نقشت باید از خیالات تو تغذیه کنه ،شما باید این قابلیت این رو داشته باشی و ذهنیت های زیادی راجب نقش داشته باشی .اینجوری بگم که این تازه 50% ماجراست، شما از چیزی استفاده میکنی که توی ذهنت ساختی و از اونا باید تو حرکاتت استفاده کنی و بعد از مدتی شما از ایده خودتون هم خسته میشید میرید سراغ یک ایده ی جدید و باید به چیزای تازه ای برسی و این 70 درصد کاره و کارایی شبیه به این و شما باید ذهن فعالی داشته باشی و دائما در حال ایده سازی باشی تا متوقف نشی و این راه رو ادامه بدی.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط