سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبار ویژهموزیک ویدئوی زیبا در جهت تکریم و ستایش پل نیومن

موزیک ویدئوی زیبا در جهت تکریم و ستایش پل نیومن

اخبار هنری : زمانی که در اکتورز استودیو تحت تعلیم لی استراسبرگ، تئورسین بزرگ سینما قرار گرفت، استراسبرگ متوجه استعداد شگرف بازیگری او شد و معتقد بود می‌‌تواند به بازیگری هم اندازه مارلون براندو مبدل شود. اما بنا به نظر استراسبرگ متأسفانه او بیش از حد زیبا بود و همین موضوع باعث میشد که بیش از آن که از استعدادش استفاده نماید، دیگران را مجذوب زیبایی ظاهریش کند.

اما  پل نیومن افسانه‌ای با فراگیری دقیق #متد_اکتینگ نزد استاد بزرگ خود، خیلی زود پله‌های ترقی را طی نمود. به گونه‌ای که پس از مدتی، همه باور داشتند که او بهترین جانشین برای براندو است.

پل نيومن در سال ١۹۹۵ از سوی مجله «امپاير» به عنوان نوزدهمين بازيگر تمام دوران و دوازدهمين بازيگر جذاب سينما شناخته شد.

این موزیک ویدئوی زیبا را که در جهت تکریم و ستایش از این استاد بزرگ بازیگری سینماست، به تمام طرفداران این بازیگر دوست داشتنی تقدیم می‌کنیم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط