جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارنخستین تصویر رضا عطاران در فیلم «روشن»

نخستین تصویر رضا عطاران در فیلم «روشن»

اخبار هنری : همزمان با ادامه‌‌ی فیلم‌‌برداری فیلم «روشن» اولین تصویر از رضا عطاران با گریم متفاوت در این فیلم منتشر شد. فیلم‌‌برداری فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح‌‌الله حجازی همچنان در تهران ادامه دارد. پیش‌‌بینی می‌‌شود فیلم‌‌برداری این فیلم که از دی ماه آغاز شده است، اواخر سال جاری پایان یابد.
رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌‌زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیرکیوان معصومی، محمد نیکبخت و با معرفی نازنین سهامی‌‌زاده و بازیگر خردسال سرگل لواسانی ترکیب بازیگران «روشن» را تشکیل می‌‌دهند.
فیلم‌‌نامه‌‌ی «روشن» را روح‌‌الله حجازی نوشته است و تهیه‌‌کنندگی این فیلم هم بر عهده‌‌ی خود اوست. همچنین جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط