چهارشنبه, آوریل 17, 2024
خانهاخبارنقل قول تأمل‌برانگیز کارگردان «متری شیش و نیم» در سایت ونیز

نقل قول تأمل‌برانگیز کارگردان «متری شیش و نیم» در سایت ونیز

اخبار هنری : فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی امسال در بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۹ به نمایش درخواهد آمد و تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد مهم سینمایی است.
.
این فیلم که با نام انگلیسی «Just 6.5» در این فستیوال عرضه شده، طبق اعلام سایت رسمی جشنواره شش نوبت نمایش خواهد داشت که در روزهای دوم، سوم و چهارم ماه سپتامبر آینده است.
.
سایت جشنواره به همین مناسبت به معرفی این فیلم پرداخته که در ضمن آن یادداشتی از سعید روستایی نیز منتشر شده که محتوایی تند و انتقادی درباره شرایط استفاده از مواد مخدر در کشورمان دارد.

در این مطلب از قول روستایی آمده: «در ایران روزانه ۱۰ تن مواد مخدر جا به جا می‌شود. پس چگونه است که علی‌رغم این همه مجازات‌های زندگی و مرگ، معتادان مواد مخدر را بیشتر و بیشتر در اینجا ببینیم. چگونه پلیس نمی‌تواند آمار اصلی قاچاق مواد مخدر را به دست آورد؟ چطور هر کسی هر کجا (در ایران) می‌تواند طی کمتر از سه دقیقه هر نوع مواد مخدری را تهیه کند؟!».

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط