جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارواکنش احسان علیخانی به صدرنشینی «عصر جدید» در نوروز کرونایی

واکنش احسان علیخانی به صدرنشینی «عصر جدید» در نوروز کرونایی

اخبار هنری : پس از اعلام روابط عمومی سیما مبنی بر پیشتازی «عصر جدید» در آمار بینندگان تلویزیونی، احسان علیخانی تهیه‌‌کننده‌‌ و مجری این برنامه، واکنش نشان داد.
علیخانی در صفحه‌‌ی اینستاگرامش نوشته است:
«رکورد پارسال تکرار شد
«عصر جدید»، صدرنشین برنامه‌های پربیننده تلویزیون در نوروز 1399
اول، شکرگزار خدا هستیم و بعد، ممنون شما یاران و همراهان مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران. در نوروز 1398، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی شدیم و به لطف شما، این رکورد در نوروز امسال هم تکرار شد و «عصر جدید»، با 67 درصد بیننده، محبوب‌ترین برنامه نوروزی سیما، لقب گرفت.
محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، این خبر و آمار را به نقل از مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کردند و دیگر آمار شایان توجه، رضایت “در حدِ زیاد” بینندگان برنامه بوده با 85/5 درصد!
«عصر جدید» متعلق به همه ایرانیان است و صاحبان اصلی آن، اول شما بیننده‌های مشتاق و باصفا و پیگیر و اتفاقا سختگیر هستید که ما را در ارائه برنامه‌ای شایسته، مصمم‌تر می‌کنید و بعد هم استعدادهای ناب کشورمان، که با خلق اجراهایی بی‌نظیر و نمایش مهارت‌ها و توانایی‌هایشان، «عصر جدید» را به صحنه‌ای برای اثبات داشته‌هایمان، بدل می‌کنند.
امیدواریم که لایق مهر و محبت بی‌نهایت‌تان باشیم.
و در پایان حتما باید به مهران مدیری عزیز و تیم کاربلد و هنرمند «دورهمی» به عنوان رقیبی شریف و البته محبوب در میان بینندگان نوروزی تلویزیون، خداقوت و تبریک بگوییم. پایانِ همه آمارها و نتیجه همه نظرسنجی‌ها و رقابت‌ها، هدفی جز رضایت و شادی هموطنان و تماشاگران برنامه‌های تلویزیونی نیست».

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط