جمعه, مارس 29, 2024
خانهنقد و یادداشتواکنش منتقدان به فیلم Marriage Story - داستان ازدواج

واکنش منتقدان به فیلم Marriage Story – داستان ازدواج

اخبار هنری : واکنش منتقدان به فیلم داستان ازدواج

ای. او. اسکات | نیویورک تایمز

۱۰۰ از ۱۰۰
این فیلم هم بامزه و خنده‌دار است و هم ناراحت کننده و غم‌انگیز؛ برخی اوقات حتی در یک صحنه واحد. همین ویژگی هم باعث می‌شود تا داستان برخی اوقات از آن سقوط احتمالی‌ای که در آن قرار دارد، بیرون کشیده شود. موسیقی فیلم سرشار از اندوه زیاد، حس از دست دادن و همچنین پشیمانی است. اما آنقدر زیبا است که کاملا به دل می‌نشیند و حس خوبی به مخاطب می‌دهد.

برایان تالریکو | RogerEbert com

۱۰۰ از ۱۰۰
نوآ بامباک به عنوان کارگردان فیلم، برای شخصیت‌های خود عشق و دلسوزی قابل توجهی داشت. این کارگردان، ماجرای طلاق را به عنوان یک ایکوالایزر یا متعادل کننده به تصویر کشید؛ ماجرایی که ما را تبدیل به نسخه‌هایی از خودمان می‌کند که اصلا انتظار تبدیل شدن به آن را هیچوقت نداشتیم.

جان فراش | هالیوود ریپورتر

۱۰۰ از ۱۰۰
درست است که فیلم داستان ازدواج شما را در وضعیت سخت و تحت فشار قرار می‌دهد، اما در نهایت احساس بسیار خوب و شادی را در شما به وجود می‌آورد؛ زیرا شما شاهد این هستید که چطور این فیلمساز و بازیگران آن به اوج خود می‌رسند و از بالاترین حد خود پا فراتر می‌گذارند.

آلونسو دورالده | The Wrap

۹۷ از ۱۰۰
نوآ بامباک با فیلم Marriage Story توانست شهرت خود را به عنوان یکی از فیلمسازان انسان‌گرای پیشگام این نسل، تثبیت و برجسته کند.

روری اوکانر | فیلم استیج

۹۱ از ۱۰۰
فیلم Marriage Story به وضوح نشان داد که نوآ بامباک در حرفه خود توانسته با پرمخاطب‌ترین اثر سینمایی‌اش، به یک سطح جدید دست پیدا کند.

دانا استیونز | اسلیت

۹۰ از ۱۰۰
به جرئت می‌توان فیلم داستان ازدواج را کامل‌ترین و بهترین اثر سینمایی نوآ بامباک تا به امروز دانست.

متیو دورتی | آی جی ان

۸۰ از ۱۰۰
آدام درایور و همچنین اسکارت جوهانسون، تمام پتانسیل خود را برای ساخت فیلم Marriage Story گذاشتند. این اثر به طرز هوشمندانه‌ای پیچیدگی‌های عاطفی یک پروسه طلاق و این را که چگونه می‌شود که یک زوج عشق بین خود را نابود می‌کنند، مورد بررسی قرار داده است. در رابطه با شخصیت‌ها می‌توان اینگونه گفت که آنها کمی بیشتر از آنچه که فیلم از آنها می‌خواهد، غیرعادی و فوق‌العاده هستند. اما این مورد باعث نمی‌شود که بخواهیم قدرت نگارش نویسنده و همچنین عملکرد بازیگران در نقششان را نادیده بگیریم.

سارا استورات | نیویورک پست

۷۵ از ۱۰۰
اجازه ندهید تا شیرینی کوچکی که در این فیلم وجود دارد، شما را فریب دهد. به احتمال خیلی زیاد، آخرین اثر سینمایی نوآ بامباک را می‌توان به عنوان بهترین فیلم جنگی سال جاری به شمار آورد.

Marriage Story
IMDb : 8.1
Rotten Tomatoes : 97
Metacritic : 95

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط