پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارواکنش منتقدین به فیلم «فانوس دریایی / The Lighthouse» به کارگردانی رابرت...

واکنش منتقدین به فیلم «فانوس دریایی / The Lighthouse» به کارگردانی رابرت اگرز

اخبار هنری : فیلم «فانوس دریایی»، جدیدترین ساخته کارگردان فیلم «جادوگر» رابرت اگرز میباشد. رابرت اگرز که با ساخت اثر ترسناک و ستایش شده‌ی جادوگر توانست نظر منتقدین و مخاطبان سینمای ترس را به خود جلب کند، در دومین تجربه فیلمسازی خود، بار دیگر به سراغ ژانر ترس رفته اما اینبار با حضور دو بازیگر مشهور سینما، رابرت پتینسون و ویلیام دفو، داستان تنهایی و ترسی که در اثر این تنهایی شکل خواهد گرفت را روایت کرده است. «فانوس دریایی» به نویسندگی اگرز میباشد و داستان دو مامور برج فانوس دریایی را روایت میکند که در تاریکی این مکان و فضای بسته آن، مسئولیت کاری خود را قبول کرده‌اند و حضور طولانی مدت این دو شخص در کنار یکدیگر سبب شده تا از ترس‌های یکدیگر آگاه شوند و گاها ترس‌هایی مشترک را تجربه کنند.

⁣? رابی کولین | تلگراف
همه چیز درباره فیلم «فانوس دریایی» با یک برخورد و تصادف شکل میگیرد. سینما چیزی‌ست که روح و وجود شما را همانند یک حلقه به یکدیگر متصل کند و پیوند بزند و «فانوس دریایی» اینکار را به بهترین شکل انجام میدهد.

? پیتر برادشاو | گاردین
تعداد کمی از آثار سینمائی وجود دارند که در عین ترسناک بودن و ترساندن شما، میتوانند شما را هیجان زده نیز بکنند و این همانند پرتوی یک فانوس دریایی میباشد، چیزی خیره کننده و بسیار خطرناک.

? دیوید رونی | هالیوود ریپورتر
این فیلم (فانوس دریایی) سهم خود را از لرزندان همراه با آواهایی افسانه‌ای از عصبانیت، خشم و انزجار را با دو بازیگر خود برای مخاطب به همراه می‌آورد، چرا که این دو بازیگر (رابرت پتیسون و ویلیام دفو) با بازی سیال خود، مخاطب را دچار احساسات متفاوتی میکنند.

? اریک کوهن | اندی‌وایر
فیلم «فانوس دریایی» همانند یک ویترین بسیار دیدنی و جذاب برای رابرت پتینسون و ویلیام دفو میباشد، جایی که این دو بازیگر با حضور خود در مرکز داستان، برای ما از نزول و جنون خود در مکانی وحشی و پر از رفتارهای افراطی، داستان کارگردان و نویسنده فیلم، رابرت اگرز را نمایش میدهند. فانوس دریایی یکی از بهترین آثار سینما در خصوص یک هم اتاقی بد و نامناسب میباشد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط