جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم The Woman in the Window...

ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم The Woman in the Window شد

اخبار هنری : والت دیزنی تصمیم گرفت تا به علت شیوع ویروس کرونا اکران فیلم The Woman in the Window و فیلم The Personal History of David Copperfield را عقب بیندازد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی اکران چند فیلم دیگر خود را عقب انداخته است. در پی شیوع گسترده ویروس کرونا، دیزنی اعلام کرد که فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) و فیلم The Personal History of David Copperfield که پیش از این قرار بود در تاریخ ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شوند، را تا تاخیر نامشخصی عقب انداخته است. در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای این دو فیلم اعلام نشده و در آینده نزدیک دیزنی احتمالا تاریخ اکران جدید تمامی فیلم‌هایش که اکران آن به‌خاطر ویروس کرونا عقب افتاده، را اعلام خواهد کرد. پیش از این دیزنی اکران فیلم‌هایی چون فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم Mulan (مولان)، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) و فیلم Antlers (انتلرز) را تا تاریخ نامشخصی عقب انداخته بود.

جو رایت با سابقه کارگردانی فیلم Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات)، وظیفه کارگردانی فیلم The Woman in the Window را بر عهده داشته است. ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، گری اولدمن، برایان تایری هنری، آنتونی مکی و ماریا بوزمن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم معمایی دلهره‌آور حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این فیلم «زنی پشت پنجره» قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۹ اکران شود که به‌خاطر بازخورد ضعیف نمایش آزمایشی فیلم، فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تصمیم گرفتند تا اکران فیلم را تا سال ۲۰۲۰ عقب بیندازند و همچنین بخش سوم فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شود.

فیلم The Woman in the Window آخرین فیلم تولید شده توسط شرکت فاکس 2000 است که دیزنی پس از خرید بخش فیلمسازی فاکس قرن بیستم و بخاطر تشابه فعالیت آن با بخش‌های دیگر فاکس، تصمیم به تعطیلی آن گرفت. دو پتل، تیلدا سوینتن، هیو لوری، پیتر کاپالدی، بن ویشاو، پل وایتهاوس، آنورین برنارد، دیزی می کوپر، مورفید کلارک، بندیکت وانگ و گوئندولین کریستی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Personal History of David Copperfield حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آرماندو یانوچی، کارگردان فیلم The Death of Stalin (مرگ استالین) و سازنده سریال Veep (ویپ)، وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی درام را بر عهده داشته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط