جمعه, مارس 29, 2024
خانهپارادیزوسینما پارادیزو : پنج فیلمی که باید قبل از دیدن فیلم «جوکر»...

سینما پارادیزو : پنج فیلمی که باید قبل از دیدن فیلم «جوکر» آن‌ها را ببینید

اخبار هنری : معرفی پنج فیلم جذاب

The Man Who Laughs

وقتی نجیب‌زاده‌ای مغرور از بوسیدن دست «شاه جیمز» مستبد در سال ۱۶۹۰ سر باز می‌زند، پادشاه او را اعدام کرده و صورت پسرش را زخمی می‌کند صورت پسر او را به نمایش عجیب و غریب‌ها می‌کشاند. این فیلم حتی تاثیراتی بر روی خلق شخصیت جوکر در کمیک بوک‌ها داشته است.

 The King Of Comedy

فیلم در مورد رابرت پاپکین است که می‌خواهد فقط یک شب بتواند در برنامه‌ای استندآپ کمدی‌اش را اجرا کند و جایگاه‌اش را در این صنعت پیدا کند‌. این فیلم یک هجویه تیره و تار درباره رسانه و شهرت را نشان می‌دهد.

 Modern Times

مانند آرتور در جوکر، کارکتر چاپلین در مدرن تایمز سعی دارد خود را در جامعه‌ای ناامید و تحت فشار مبارزات اقتصادی پیدا کند. تلاش چاپلین برای زندگی در دنیای مدرن و صنعتی است.

 Dog Day Afternoon

در این فیلم نشان داده می‌شود چطور شخصیت اصلی فیلم که یک ضدقهرمان است، پذیرفته می‌شود و حتی طرفدارهایی پیدا می‌کند.

 Taxi Driver

آرتور و تراویس بیکل شباهت‌هایی دارند. تراویس شخصیتی تنها با ناامیدی وحشتناک است. گاتهام سیتی با نیویورک سیتی شباهت دارد، تصویری جهنمی از گاتهام بسیار شبیه به نیویورک است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط