جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخباریادداشت مجید مجیدی درباره فیلم «قصر شیرین»

یادداشت مجید مجیدی درباره فیلم «قصر شیرین»

مجید مجیدی کارگردان سینما در یادداشتی فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی را تحسین کرد.

 به نقل از روابط عمومی فیلم، مجید مجیدی کارگردان سینما یادداشتی برای فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی نوشت.

در این یادداشت آمده است:

«قصر شیرین فیلمی‌ است که در بطن خود به مفاهیم درخشانی چون مسئولیت‌پذیری در جامعه، تحکیم بنیان خانواده، پرهیز از رذائل اخلاقی و در نهایت به تحلیل جایگاه والای زن می‌پردازد و این موضوعات را در فضایی صمیمانه و صادق به دور از هرگونه پیرایه‌ای به مخاطبش انتقال می‌دهد.

در سینمای ایران همواره ترویج اخلاق و انسانیت از اهمیت فراوانی برخوردار است و مسرورم از این‌که این چراغ، در آثار برخی از همکارانم پرفروغ‌تر دیده می‌شود.

روح فیلم تلاش دارد تا جامعه را به سمت «سلامت زیستن» سوق دهد و میرکریمی چه شیرین از پس این آزمون‌، سربلند بیرون می‌آید.

فیلم، متبحرانه اندیشه تماشاگرش را از تلخی‌ها پالایش و حلاوت زندگی سالم را به او هدیه می‌دهد. «قصر شیرین» پر از جزییات نابی‌ است که تنها میرکریمی می‌توانست از پسش برآید.

خسته نباشید و دست‌مریزاد به او و همکارانش‌.»

حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی خواجه‌پاشا و زهیر یاری بازیگران «قصر شیرین» آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط