پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارآغاز فیلمبرداری «خورشید» مجید مجیدی با جواد عزتی

آغاز فیلمبرداری «خورشید» مجید مجیدی با جواد عزتی

اخبار هنری : مجید مجیدی در دهمین فیلم سینمایی خود به معضل کودکان کار که مسأله اجتماعی مهم این روزهاست، می‌پردازد. فیلمبرداری «خورشید» به تهیه‌کنندگی مشترک امیر بنان و مجید مجیدی از دو هفته قبل در جنوب تهران آغاز شده و تاکنون علاوه بر بازیگران کودک، جواد عزتی نیز جلوی دوربین هومن بهمنش رفته است.
.
فیلمنامه «خورشید» را مجید مجیدی و نیما جاویدی نوشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری آن، حدود دو ماه ادامه داشته باشد.
.
سرمایه‌گذاری فیلم سینمایی «خورشید» را مجید مجیدی و امیر بنان برعهده دارند. مجیدی به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین فیلمسازان ایرانی در جهان، پیش از این با فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» در میان نامزدهای نهایی دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی‌ زبان حضور داشت.
.
این کارگردان با فیلم‌های «پدر»، «بچه‌های آسمان»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها»، جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط