سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبار«اتاق شماره 13» در جشنواره‌‌های روسیه و ژاپن

«اتاق شماره 13» در جشنواره‌‌های روسیه و ژاپن

اخبار هنری : فیلم کوتاه «اتاق شماره 13» ساخته‌‌ی کسری تیرسحر قرار است در جشنواره‌‌های Kinolikbez سنت‌‌پترزبورگ روسیه و BIFF ژاپن حضور یابد.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از ایرنا، فیلم کوتاه «اتاق شماره 13» به تهیه‌‌کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر درباره نویسنده‌ای است که درگیر کلماتش می‌شود و خود را جای شخصیت‌های داستانش قرار می‌دهد.
«اتاق شماره 13» در تازه‌‌ترین حضور خود در دهمین سال جشنواره Kinolikbez سنت‌‌پترزبورگ روسیه که در ماه جولای سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد منتخب شد و به رقابت خواهد پرداخت.
همچنین فیلم کوتاه «اتاق شماره 13» در اولین دوره جشنواره BIFF ژاپن به عنوان فیلم افتخاری و خارج از مسابقه اکران خواهد شد که در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ برگزار می‌‌شود.
زمان برگزاری هر دو جشنواره به علت شیوع بیماری کرونا متعاقبا تغییر خواهد کرد.
کسری تیرسحر کارگردان جوان اهوازی که با اولین تجربه فیلمسازی خود که یک فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای است، با دریافت جوایزی چون بهترین فیلم از نگاه مردم در جشنواره لیفت‌اف لندن، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره آکادمی فیلم نیویورک (New York Film Academy) آمریکا و جایزه بهترین فیلم در بخش بین‌‌الملل جشنواره Indogma هند کار خود را با عنوان کارگردان شروع کرد.
فیلم کوتاه «اتاق شماره 13» همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی متن در جشنواره Indogma Film Festival هند شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط