چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجراعلام پنج فیلم برتر آرای مردمی جشنواره‌‌ی فیلم فجر

اعلام پنج فیلم برتر آرای مردمی جشنواره‌‌ی فیلم فجر

اخبار هنری : با کنار رفتن فیلم «دوزیست»، پنج فیلم برتر آرای مردمی سی و هشتمین جشنواره‌‌ی فیلم فجر مشخص شد. طبق اعلام ستاد آرای مردمی جشنواره‌‌ی فیلم فجر، با پایان یافتن هشتمین روز از جشنواره‌‌ی فیلم فجر، فیلم «دوزیست» از رقابت با سایر فیلم‌‌ها بازماند.
بدین ترتیب پنج فیلم برتر آرای مردمی جشنواره، بدون اولویت به این قرار هستند: «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌‌کنندگی رسول صدرعاملی، «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌‌کنندگی حسن کلامی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌‌کنندگی سید مصطفی احمدی، «روز صفر» به کارگردانی و تهیه‌‌کنندگی سعید ملکان و «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌‌کنندگی حسین پورمحمدی.
گفتنی است، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران همزمان با آیین اختتامیه جشنواره، به بهترین فیلم آرای مردمی اهدا خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط