جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارانیمیشن سینمایی مستر بین در دست ساخت است

انیمیشن سینمایی مستر بین در دست ساخت است

اخبار هنری :

روآن اتکینسون در مصاحبه جدید خود از در دست ساخت بودن یک انیمیشن سینمایی براساس مستر بین خبر داده است.

شخصیت مستر بین، یکی محبوب‌ترین شخصیت‌های کمدی تاریخ تلویزیون است که پس از پایان پخش سریال Mr. Bean، شاهد حضور این شخصیت در فیلم‌های سینمایی و حتی سریال انیمیشنی بودیم. پخش انیمیشن Mr. Bean از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و در مجموع ۱۳۰ قسمت از سریال انیمیشنی مستر بین تولید و در طول ۵ فصل منتشر شد که در این انیمیشن سریالی شاهد بازگشت روآن اتکینسون برای صداپیشگی مستر بین نیز بودیم. بااین‌حال، طرفداران مستر بین مدت‌ها در انتظار احیای سریال Mr. Bean یا محصول مشابه دیگری هستند، یک انیمیشن سینمایی براساس مستر بین در دست ساخت است.

روآن اتکینسون در مصاحبه با Radio Times گفت که ترجیح می‌دهد به‌جای بازی در نقش مستر بین، صدای این شخصیت را ایفا کند و چندان از بازی در این نقش لذت نمی‌برد. اتکینسون گفت: «برای من آسان‌تر است که تنها صدای نقش را انجام دهم تا اینکه آن را از نظر بصری بازی کنم. من خیلی از بازی در این نقش لذت نمی‌برم. وزن مسئولیتی که باید برای این نقش بگذارم چندان خوشایند نیست. از نظر من این نقش خیلی پر استرس و طاقت‌فرسا است و منتظرم که بازی کردن در این نقش به پایان برسد.»

اتکینسون گفت که پس از ساخت سریال انیمیشنی مستر بین، حالا انیمیشن سینمایی Mr. Bean در دست ساخت است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. او همچنین به سریال Blackadder برای نسل جدید نیز اشاره کرد و فکر می‌کند که ساخت فصل جدید برای این سریال کمدی و بسیار محبوب کار بسیار سختی است. اتکینسون ‌هم‌اکنون در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت سریال Man vs. Bee است که علاوه‌بر بازی، به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه حضور دارد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط