جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارانیمیشن Frozen 2 به ششمین فیلم ۱ میلیاردی کمپانی دیزنی در سال...

انیمیشن Frozen 2 به ششمین فیلم ۱ میلیاردی کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد!

دیزنی سالی فوق‌العاده را در باکس آفیس می‌گذراند و این داستان همچنان ادامه دارد. حالا انیمیشن Frozen 2 «یخ‌زده ۲» هم با عبور از فروش ۱ میلیارد دلاری به ششمین فیلم دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد که به باشگاه میلیاردی‌ها پیوسته است. امسال ۸ فیلم فروش بیشتر از ۱ میلیارد دلار داشتند که ۶ تای آن‌ها متعلق به دیزنی هستند.

فیلم های Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» با فروش ۲.۸ میلیاردی، The Lion King «شیر شاه» با فروش ۱.۶۶ میلیارد دلاری، Captain Marvel «کاپیتان مارول» با فروش ۱.۱۳ میلیارد دلاری، Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» با فروش ۱.۰۷ میلیارد دلاری، Aladdin «علاءالدین» با فروش ۱.۰۵ میلیارد دلاری و Frozen 2 «یخ‌زده ۲» با فروش ۱.۰۳ میلیارد دلاری شش فیلم باشگاه میلیاردی‌های دیزنی هستند.

دو فیلم میلیاردی دیگر امسال که متعلق به دیزنی نیستند Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با فروش ۱.۶۶ میلیارد دلاری و Joker «جوکر» با فروش ۱.۰۶ میلیارد دلاری هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط