شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباراولگا کوریلنکو دومین بازیگر معروف مبتلا به کرونا

اولگا کوریلنکو دومین بازیگر معروف مبتلا به کرونا

اخبار هنری : اولگا کوریلنکو بازیگرا اوکراینی-فرانسوی فیلم‌‌های «ذره‌‌ای آرامش» و «هیتمن»، خبر از مثبت شدن تست بیماری کرونایش داد.
کوریلنکو دومین بازیگر پس از تام هنکس است که تست کرونایش مثبت اعلام شده است.
به نقل از هالیوودریپورتر، اولگا کوریلنکو بازیگر و مدل فرانسوی-اکراینی‌تبار، روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.
کوریلنکو روز یکشنبه ۱۵ مارچ با پست عکسی از منظره بیرون پنجره خانه‌ خود برای ۵۶۷ هزار دنبال‌کننده صفحه اینستاگرامش نوشت: زندانی شده در خانه بعد از مثبت شدن تست ویروس کرونا.
او همچنین اضافه کرد: در حقیقت الان یک هفته‌ است که احساس بیماری دارم. تب و خستگی نشانه‌های اصلی بیماری من است. مراقب خودتان باشید و این موضوع را جدی بگیرید.
این بازیگر فرانسوی نیز به جمع دیگر چهره‌های بین‌المللی صنعت سرگرمی جهان پیوسته که اخیرا با شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و بسته شدن مرزها و تعطیلی صنایع گوناگون به‌‌طور شخصی نیز درگیر این بیماری شده‌اند. تام هنکس و همسرش یعنی ریتا ویلسون که خود بازیگر، آهنگساز و خواننده است از سرشناس‌ترین سلبریتی‌هایی هستند که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است.
در رده مدیران و تهیه‌کنندگان، لوسین گرینجه مدیرعامل و رییس هیأت‌ مدیره تشکیلات موسیقی کمپانی یونیورسال «Universal Music Group» از جمله افرادی است که برای درمان این بیماری در بیمارستان بستری شده است.
اولگا کوریلنکو بیش‌‌تر به واسطه نقش‌آفرینی خود در بیست و دومین فیلم از مجموعه جیمز باند یعنی «ذره‌ای آرامش» (۲۰۰۸) و همچنین بازی در نقش مقابل تام کروز در «فراموشی» (۲۰۱۳) شناخته می‌شود. او اخیرا با حضور در کمدی تاریخی «مرگ استالین» به کارگردانی آراماندو یانوچی و «مردی که دن کیشوت را کشت» تری گیلیام با بازی آدام درایور روی پرده‌ی سینما بوده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط