شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباراولین تریلر فیلم The Little Things با بازی دنزل واشنگتن، رامی ملک...

اولین تریلر فیلم The Little Things با بازی دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو منتشر شد

اخبار هنری :

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر و پوسترهای رسمی فیلم The Little Things با بازی دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو را منتشر کرده است.

اولین تریلر فیلم The Little Things (چیزهای کوچک) توسط برادران وارنر منتشر شده است. در این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم و با سه شخصیت اصلی فیلم که نقش آن‌ها بر عهده دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو است، بیشتر آشنا می‌شویم که از نکات جالب آن این است که هر سه بازیگر برنده جایزه اسکار شده‌اند و ظاهرا بخش مهمی از تبلیغات فیلم نیز به همین موضوع اختصاص دارد. در طول تریلر شخصیت واشنگتن به شخصیت لتو مشکوک می‌شود، اما ظاهرا مدرکی برای اثبات آن ندارد. می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

اتفاقات فیلم The Little Things در شهر کرن کانتی در کالیفرنیا جریان دارد که یک آتش‌سوزی در آن رخ داده است. این فیلم قرار است داستان یک کلانتر به‌نام دک با بازی واشنگتن و یک کارآگاه LASD به‌نام بکستر با بازی ملک را دنبال کند که به‌دنبال یافتن و دستگیری یک قاتل سریالی بسیار باهوش و حقه‌باز در کرن کانتی هستند. دک شخصیتی باهوش است و استعداد جالبی نیز دارد، اما حال او باید با بکستر که دارای مشکلاتی نیز است و اکنون مافوق او خواهد بود، همکاری کند و همچنین شخصیت دک دارای گذشته تاریکی است که در حال کشمکش با آن است. همچنین برادران وارنر دو پوستر از فیلم The Little Things نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این ۲ پوستر را نیز مشاهده کنید:

دنزل واشنگتن، رامی ملک، جرد لتو، ناتالی مورالس، سوفیا واسیلویا، تری کینی، مایکل هایت، جیسون جیمز ریختر، کریس باوئر، کری اومالی و تام هیوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Little Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) بوده است.

فیلم The Little Things برای اکران در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۰ بهمن) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم مورد انتظار ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر خواهد شد.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط