جمعه, مارس 29, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هااولین پشت صحنه سریال دل منتشر شد

اولین پشت صحنه سریال دل منتشر شد

اخبار هنری : اولین پشت صحنه سریال دل در فاصله بین انتشار قسمت شانزده و هفده این سریال و طبق روال هفتگی، به صورت اینترنتی پخش شد.

پس از انتشار شانزده قسمت از سریال دل، اولین بخش از پشت صحنه این سریال عاشقانه که بازیگرانی چون حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد و … در آن ایفای نقش می‌کنند، به صورت اینترنتی منتشر شد. این سریال که چهارشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های وی‌اودی توزیع می‌شود، عوامل تولید با انتشار اولین پشت صحنه، مخاطبان را در جریان روند آماده سازی و اتفاق های ساخت سریال دل قرار دادند.

اولین پشت صحنه سریال دل برای پخش اینترنتی در پلتفرم‌های وی‌اودی آماده شده است و در آینده نیز بخش های دیگری از آن به مخاطبان عرضه خواهد شد. همچنین پخش قسمت هفدهم این سریال در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۹۹ به صورت سراسری در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو انجام خواهد گرفت.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط