جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبار«اکران آنلاین» با حضور فیلم های جدید

«اکران آنلاین» با حضور فیلم های جدید

اخبار هنری : با ادامه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، نماوا و فیلیمو با چند فیلم جدید برای اکران آنلاین قرارداد بسته‌اند. روزنامه هفت صبح اسامی تعدادی از این فیلم‌ها را منتشر کرد و طبق برنامه ریزی قرار است هر هفته دو فیلم به صورت آنلاین اکران شوند. در این گزارش نیز تعدادی از این فیلم‌ها معرفی شده که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

«سراسر شب»: از فیلم‌های مهم این لیست که به مدت سه سال در صف اکران قرار داشت، اما در نهایت شرایط نمایش آن روی پرده نقره‌ای فراهم نشد. درام‌ معاصر اجتماعی فرزاد موتمن با بازی الناز شاکردوست، امیر جعفری، سینا حجازی و آزاده صمدی ساخته شده است.

«آنجا همان ساعت»: تازه ترین اثر سیروس الوند فیلمساز قدیمی و پیشکسوت سینما که زمستان سال گذشته با با بازی پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، امیرحسین فتحی جلوی دوربین رفت. این فیلم درباره زوج جوانی است که زندگی عاشقانه شان دچار تغییر می‌شود.

«مغز استخوان»: دومین فیلم حمیدرضا قربانی سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد. «مغز استخوان» از آثار پربازیگر سینمای ایران است که حضور ستاره‌هایی چون پری ناز ایزدیار، جواد عزتی، نوید پورفرج و بابک حمیدیان به استقبال مخاطبان در سینمای آنلاین کمک زیادی می‌کند.

«من می‌ترسم»: آخرین ساخته بهنام بهزادی هم سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش در آمد. فیلمی درباره یکی از مشکلات مهم جوانان جامعه که الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی بازیگران اصلی آن هستند.

«هفت و نیم»: یکی دیگر از آثار مستقل برادران محمودی است که به وضعیت زندگی مهاجران افغان می‌پردازد. در این فیلم ندا جبرئیلی، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد، فرشته حسینی و… ایفای نقش کردند. «هفت و نیم» به احتمال زیاد اوایل تابستان، اینترنتی اکران خواهد شد.

«بنفشه آفریقایی»: دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی که در سی و هفتمین جشنواره فجر به نمایش درآمد. فیلمی با فضایی زنانه که فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی و رضا بابک ایفاگر نقش‌های اصلی هستند.

لازم به ذکر است این هفته دو فیلم «تیغ و ترمه» و «کشتارگاه» بصورت آنلاین اکران شدند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط