جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخباراکران فیلم Spider-Man 3 با بازی تام هالند یک ماه عقب افتاد

اکران فیلم Spider-Man 3 با بازی تام هالند یک ماه عقب افتاد

اخبار هنری : پس از اینکه اکران فیلم Avatar 2 یکسال تاخیر خورد، حالا سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا از این فرصت استفاده کند و تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 را تغییر دهد.

اردیبهشت امسال بود که مارول استودیو و سونی پیکچرز اعلام کردند به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود و حال قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی باری دیگر با تغییر مواجه شده است. پس از اینکه مشخص شد اکران فیلم Avatar 2 (آواتار 2) تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده، حالا سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا فیلم Spider-Man 3 را به‌جای این فیلم اکران کند.

بدین ترتیب فیلم مرد عنکبوتی ۳ قرار است با یک ماه تأخیر در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. اطلاعات خیلی زیادی از اتفاقات و داستان فیلم Spider-Man 3 در دسترس نیست، اما تاکنون بازگشت و حضور تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز (MJ) و جی. کی. سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون، در قسمت سوم فیلم Spider-Man تایید شده است. همچنین جان واتس برای کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 از اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود، اما هنوز زمانبندی رسمی برای این موضوع اعلام نشده است. باتوجه‌به اینکه هالند در فیلم Uncharted (آنچارتد) نیز حضور دارد و درواقع پیش از حضور دوباره در نقش اسپایدرمن قرار است در این فیلم جلوی دوربین برود، بهترین سناریو این است که دنباله فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در اوایل سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین خواهد رفت.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط