جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخباربادبادك ها در هفتادهمين جشنواره فيلم برلين

بادبادك ها در هفتادهمين جشنواره فيلم برلين

اخبار هنری : فيلم كوتاه بادبادك ها به نويسندگي و كارگرداني سيد پيام حسيني منتخب بخش نسل جشنواره فيلم برليناله شد. برلیناله نخستین بار در سال ۱۹۵۱ با نمایش فیلم ربکا، ساخته آلفرد هیچکاک گشایش یافت. بخش ‘ نسل ‘ ويژه سينما كودك و نوجوان يكي از مهمترين و محبوبت ترين بخش هاي برليناله است كه در هفتادهمين سال برگزاري خود فيلم كوتاه بادبادك ها از ايران را در اين بخش انتخاب كرده است . جشنواره فيلم برلين از تاريخ ٢٠ فوريه تا ١ مارس در كشور آلمان شهر برلين با حضور گارگردان و عوامل همراه بادبادك ها برگزار ميشود . اين فيلم محصول شركت پريا فيلم حقيقت با تهيه كنندگي مشترك سيد پيام حسيني و محسن محمدي شاشا مي باشد . پخش بين المللي بادبادك ها به عهده شركت ParyaFilmHaghighat است .

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ( Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله در کنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن، مهمترین رویداد سینمایی اروپا به‌شمار می‌رود و یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان و اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه بادبادک ها آمده است که : سرکوت پسربچه ای مرز نشین عاشق دختری می شود که آنطرف مرز زندگی می کند. او تلاش می کند که به واسطه بادبادک گمشده دختر که به این طرف مرز افتاده است با دختر ارتباط برقرار کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط