شنبه, آوریل 20, 2024
خانهگفتگوبازیگر «بچه‌های آسمان»:نزدیک ده سال گرفتار مواد مخدر بودم

بازیگر «بچه‌های آسمان»:نزدیک ده سال گرفتار مواد مخدر بودم

اخبار هنری:

میرفرخ هاشمیان بازیگر «بچه‌های آسمان» در برنامه تلویزیونی محاکات در شبکه دو گفت: «برای بازی در «بچه های آسمان» دستمزد نگرفتم و فقط صد هزار تومان به عنوان هدیه گرفتم. البته وضع پدرم آن موقع خوب بود و نیازی به آن هدیه نداشتم ولی مدتی بعد از بازی در آن فیلم زندگیمان زیر و رو شد و به جایی رسیدیم که درست مثل «بچه های آسمان» لنگ یک کتانی شدم.بازیم در «بچه‌های آسمان» آن قدر خوب بود که پیشنهاد داشتم ولی اجازه ارتباط با پروژه‌ها را نداشتم. دوست داشتند من فابریک بمانم و در فیلم دیگری بازی نکنم و برای همین آدرس مرا به هیچ کس ندادند»

«دوری از بازیگری باعث شد گرفتار افسردگی و سپس اعتیاد شوم و چون پیمانکار کارهای ساختمانی بودم درآمدم بد نبود و هزینه مصرف مواد مخدر را به راحتی تامین میکردم و نزدیک ده سال گرفتار مواد بودم.بعد از اعتیاد مدتی هم موادفروش بودم و گاهی حین موادفروشی دچار تعقیب و گریزهایی میشدم که فکر میکنم سینمایی ترین بخش زندگی من همین تعقیب و گریزهاست! البته الان ترک کرده ام و زندگی پاکی دارم.»

«در ابتدای دهه نود مستندی درباره «بچه‌های آسمان» از شبکه چهار پخش شد و رضا ناجی در آن برنامه خواستار پیدا کردن من شد. بعد از ارتباط با رضا ناجی بود که کم کم اعتیاد را کنار گذاشتم ولی اعتیاد درنهایت ده سال از عمرم را گرفت و کاری هم نمی‌شود کرد. دختری دارم با نام باران که عشق زندگیم است. از بازیگری چنان ضربه‌ای خوردم که دیگر محال است حتی به فرزندم هم اجازه بازی دهم. دوست دارم فرزندم در آرامش زندگی کند و بی هیاهو بزرگ شود.»

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط