جمعه, آوریل 26, 2024
خانهاخبارباکس آفیس ۲۱-۲۳ فوریه

باکس آفیس ۲۱-۲۳ فوریه

اخبار هنری : ⁨در باکس افیس این هفته سونیک د هجهاگ بار دیگه صدر نشین باکس افیس شد و در دومین هفته ی اکرانش فروش جهانی اش را رسما از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور داد و این هفته افت ۵۵٪ را تجربه کرد و فروش داخلی و خارجی آن هم هرکدام بالای ۱۰۰ میلیون رسیده . این فیلم یقیناً شانس قدرتمندی برای عبور از پوکیمون : دتکتیو پیکاچو (۴۳۲ میلیون) و تبدیل شدن به پرفروش ترین اقتباس سینمایی از گیم دارد .

Sonic The Headgehog

کال او د وایلد اثر جدید کمپانی توئنتیث سنتری افتتاحیه ی فراتر از انتظارات ۲۵ میلیونی داشت و تنها اکرانی جدید مهم این هفته بود ، هرچند با توجه به بودجه ی آن (۱۰۹ میلیون) کار این اثر برای سود آوری بسیار سخت است و باید افت فروش بسیار پایینی طی هفته های آینده داشته باشد . اما با این حال به نسبت عدم وجود هایپ خاصی برای فیلم افتتاحیه ای فراتر از انتظارات داشت و رتبه ی دوم هفته را گرفت .

Call Of The Wild

بردز او پری این هفته دیگه غزل خداحافظی را خواند تنها ۲۸ میلیون در طول ۷ روز گذشته فروخت !!! این فیلم یکشنبه ی پیش ۱۴۵ میلیون فروش جهانی داشت و این هفته ، با افت ۶۰٪ ، فروش جهانی اش را به ۱۷۳ میلیون دلار رسانده ، علیرغم عبور فروش خارجی اثر از مرز ۱۰۰ میلیون اوضاع فیلم اکنون به گونه ای است که با فروش داخلی ۷۲ میلیونی ، فروش داخلی اش به ۱۰۰ میلیون نخواهد رسید و در بهترین حالت با ۹۰ میلیون کارش را تمام خواهد کرد . فروش جهانی فیلم هم ( با توجه به تنها ۲۸ میلیون فروش در ۷ روز گذشته و اکران اینویسبل من در هفته ی آینده) بعید است حتی به ۲۲۵ میلیون برسد .
هفته ی آینده منتشر اکران فیلم “اینویسبل من” هستیم .

Birds Of Prey
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط