شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبار"بداهه" ایرانی در آمریکا لاتین

“بداهه” ایرانی در آمریکا لاتین

فیلم کوتاه  “بداهه”  imporovise با تهیه کنندگی و کارگردانی رامین معصومیان در فستیوال فیلم کوتاه آمریکا لاتین به رقابت می‌پردازد.

فیلم کوتاه 《بداهه》imporovise با تهیه کنندگی و کارگردانی رامین معصومیان، در تازه ترین حضور بین الملی خود به فستیوال فیلم کوتاه آمریکا لاتین راه پیدا کرد تا در این جشنواره به رقابت بپردازد.
فرهاد مهرخیرانی و سوده خدری در این اثر که به قلم رامین معصومیان و فرهاد مهر خیرانی نگاشته شده، به ایفای نفش می‌پردازند.
این فیلم پیش از این در رقابت های جشنواره فیلم کوتاه کانادا و جشنواره آنلاین لیفت آف، سومین دوره جشنواره آمریکا نیز پذیرش شده است.
از دیگر عوامل این اثر می توان به: تصویر بردار: علیرضا حسینی، تدوین و صداگذاری: آبتین شمیلی، صدا بردار: امیر محمد حاجی زاده، آهنگساز: پیام جوانی، دستیار کارگردان وبرنامه ریز: علی دولت یاری، منشی صحنه: زهرا خضوعی، طراح صحنه و لباس: سارا مژده، دستیار صحنه و لباس: سارا سیبی، عکاس: صدف سعدالدین، طراح پوستر: حافظ معینی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت اشاره کرد.
در خلاصه بداهه آمده است: مردی در اتاقش شروع به نواختن تار می کند و صدای تار دیگری از منزل همسایه که زنی تنها در آن زندگی می کند به گوش می رسد؛ این دو از پشت دیوار بداهه نوازی می کنند تا اینکه مرد تصمیم می گیرد به درب منزل آن زن برود و…

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط